maandag 27 februari 2012

The Body Shop White Musk Libertine


Als ik denk aan "parfum van The Body Shop" dan moet ik gelijk denken aan de White Musk-lijn, waar menig beautyblogger helemaal dol op is. Ik heb het parfum echter een paar keer geprobeerd, maar het was toch niks voor mij, hoe graag ik hem ook lekker wilde vinden. Vorig jaar heeft The Body Shop een nieuw lid aan de White Musk-familie toegevoegd, die ik wél lekker vind! Vandaag neem ik jullie mee in de heerlijke, zoete wereld van White Musk Libertine!



Als je naar het parfumrek van The Bodyshop kijkt is White Musk Libertine onmiskenbaar: de fles is gemaakt van gemattered glas met een mooie roze overloop, en heeft een glazen dop. Het flesje is eigenlijk niet zo speciaal, maar soms is simpel en strak juist ook mooi! Op het flesje staan ook de naam van het parfum en de uitvoering (in mijn geval Eau de Toilette). Bij het parfum zit trouwens geen kartonnen doosje, wat je bij veel parfumerieën wel ziet. Ik vind dat persoonlijk niet vervelend, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het leuker vinden om een doosje om hun flesje heen te hebben bij aankoop!



White Musk Libertine is een warme, zoete maar toch ook bloemige geur. Als je de geur opspuit merk je in eerste instantie de orchidee goed en is ook wel wat musk te ruiken. Na verloop van tijd vervliegt de orchidee een beetje en komt de musk goed door, samen met de heerlijke, zoete geuren van slagroom en Turks Fruit! Uiteindelijk is de geur dus warm en zoet, precies waar ik van hou! De geur blijft trouwens voor een Eau de Toilette behoorlijk lang zitten, ook een groot pluspunt! Sinds ik dit parfum heb gekregen met kerst gebruik ik eigenlijk bijna alleen nog deze geur omdat 'ie eigenlijk altijd wel kan en gewoonweg heerlijk ruikt.



White Musk Libertine is een kleine lijn bij The Bodyshop. Naast de Eau de Toilette zijn er ook een Eau de Parfum, een Bodymist, een Body Lotion en een Body Wash! De prijzen zijn als volgt:
  • Eau de Toilette: 30 mL voor €17,50, 60 mL voor €28,95
  • Eau de Parfum: 30 mL voor €27,95
  • Bodymist: 100mL voor €14,50
  • Body Lotion: 250 mL voor €14,50
  • Body Wash: 250 mL voor €13,50
Naast het feit dat de geur heerlijk is, is White Musk Libertine ook heerlijk betaalbaar! Ik zou zéker even gaan ruiken als je toevallig bij The Bodyshop bent!

Hebben jullie White Musk Libertine al eens geroken, of hebben jullie de geur misschien zelfs al in huis? Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten