zaterdag 18 februari 2012

NOTD: Catrice Genius In The Bottle


Toen ik het artikel van Velaija over het vernieuwde Catrice assortiment las, en ik Genius In The Bottle zag wist ik dat ik dit lakje hoe dan ook moest kopen. Ik zocht swatches, en het bleek een goede dupe te zijn van Chanel Péridot. Genoeg redenen om in mijn tussenuur even naar de Kruidvat te fietsen! En gelukkig was hij er nog. Ik heb ook nog meer producten van Catrice gekocht, maar daar komen nog artikels van! Op school heb ik hem gelijk geswatcht en thuis besloot ik hem gelijk op te doen, en er een artikel van te maken. Lees snel verder voor foto's van dit prachtige lakje.



Ik vind hem geweldig! De kleur, tsja, hoe moet ik die omschrijven. Hij is goud-groen-geel achtig. In elk licht heeft hij weer een andere kleur. Ik blijf maar naar mijn nagels kijken! Wat ik wel jammer vind is je de blauwige kleur die je in het flesje ziet niet terug ziet op je nagels. Ik denk wel dat dat zo is bij Chanel Péridot.



Van de zijkant. Hij lakt wat streperig, zoals je hier kan zien. Hij dekt prima met twee laagjes. Ook hebben de lakjes van de vernieuwde collectie een nieuw kwastje. Wat een super kwastje! Zoals jullie vast wel weten waren mijn nagellak-kusten eerst niet zo best, en nu ziet het er al een stuk beter uit. Mede dankzij het kwastje! Ik kan mijn pink in één keer lakken met dit kwastje.



En nu met flits. Check de mooie kleuren in het flesje! Hier vind ik de kleur juist goud wat naar groen neigt. Zoals je daar op m'n duim kan zien zit er wat glitter, dat zat over m'n hele handen heen. Hoe het kan weet ik niet. Mijn pink moet nog wel oefenen om mooi op de foto te komen zoals je kan zien, haha!



Oke dan... Nog 1 foto om het af te leren. Catrice lakjes zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en kosten maar liefst €2,50. Wat de naam betreft: ik vind het een geniale kleur in een flesje. Deze kleur kan ik je zeker aanraden als je op zoek bent naar een aparte kleur. Genius vind ik hem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten