zondag 19 februari 2012

On Its Way: Ebay & Truly Yours


Sinds ik voor de eerste keer iets heb besteld op Ebay is het virus ook overgewaaid naar mij! Ik vind het heerlijk om een avondje lekker op Ebay rond te neuzen en af en toe bestel ik ook iets! Afgelopen week besloot ik mezelf flink te verwennen en heb een aantal keren wat gekocht, dat nu onderweg naar mij is! Daarnaast ontvang ik komende week -als het goed is- mijn eerste Truly Yours-box! Als eerste heb ik Crest Whitestrips besteld, en ben benieuwd wat ze gaan doen voor mijn tanden! Voorlopig zullen ze alleen even thuis liggen, aangezien ik ze pas wil gebruiken nadat ik naar de tandarts ben geweest (midden maart). Hierna heb ik, omdat mijn voorraad éindelijk op was, een heerlijke mega-shampoo en conditioner-set gekocht, namelijk de TIGI Resurrection Shampoo&Conditioner! Er komt dus 2x 750mL lovely goodness for my hair aan binnenkort! Deze shampoo en conditioner zijn speciaal bedoeld voor heel zwak en beschadigd haar (ik zwem veel, dus vandaar) dus ik ben benieuwd wat het effect hiervan op mijn haar wordt! Als laatst heb ik nog een lakje van China Glaze (Thunderbird) besteld voor oma (ze kan hiermee haar bril opknappen omdat de kleur aan het vervagen is, en deze kleur precies matcht -ik heb de lak namelijk zelf ook!) en twee lakjes van OPI uit de Holland-collectie, namelijk Gouda Gouda Two Shoes en Wooden Shoe Like To Know! Ik ben benieuwd! Ik laat jullie van alle producten zeker nog weten wat ik ervan vind!

Zijn jullie ook zo dol op Ebay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten