dinsdag 7 februari 2012

Must-See Goodiebag Winacties


Ik volg een hele hoop blogs op de voet: sommige duidelijk, sommige wat minder. Ik heb een lijst met blogs die ik dagelijks even langs ga en soms kom ik tot mooie ontdekkingen, zoals ik afgelopen weekend ook deed! Toen ik langs Curvacious.nl kwam, zag ik plots dat haar hele layout was opgefrist en dat zij een samenwerking was aangegaan met PrettyHappy, en dat ze daarom beide een geweldige winactie hebben georganiseerd voor ons! Elk van de dames mag drie enorm goedgevulde goodiebags verloten, waarnaar je zeker even moet kijken! De bags zijn tot de nok toe gevuld met prachtige artikelen en het is zeker de moeite waard om mee te doen aan hun winacties! De winacties op Curvacious.nl is hier te vinden, die van PrettyHappy is hier te vinden! Alvast veel plezier met kijken en succes gewenst als je meedoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten