woensdag 15 februari 2012

6 Producten, een wereld van verschil


Vandaag laat ik jullie zien welke 6 make-upproducten wat mij betreft écht noodzakelijk zijn voor een mooie look! Natuurlijk gebruik ik af en toe ook een ander product of iets juist niet maar dit is voor mij de meest algemene make-up. Ook kunnen jullie zien wat voor een gigantisch verschil ieder van de 6 producten geeft! Lees snel verder!



Tsjah, mijn 'naakte' gezicht is niet erg mooi, je ziet overal wel een beetje vlekjes en het lijkt een beetje of ik ziek ben doordat mijn ogen niet zo opvallen, daar gaan we wat aan doen! Als eerste kan ik echt niet zonder foundation, je ziet dan ook gelijk een verschil op de foto waar ik alleen foundation op heb! Al een stuk beter!



Omdat ik niet erg veel kleur in mijn gezicht heb mag een beetje blush natuurlijk niet ontbreken, op de foto's zie je de blush niet heel erg goed door de belichting. Ik breng eigenlijk altijd best wel veel blush aan omdat het anders niet zo heel veel scheelt.
Ook mag een eyeliner niet ontbreken, hierin wissel ik nog wel eens af tussen een oogpotlood, een lijntje van zwarte oogschaduw of een gel eyeliner. Dit laat je wimpers toch een stukje voller lijken en laat je ogen wat meer opvallen!



Daarnaast gebruik ik zoals bijna ieder meisje ook mascara, hier heb ik vrij weinig aan toe te voegen, wie wil er nou geen lange zwarte gekrulde wimpers? Misschien was het je al opgevallen maar bij de eerste foto heb ik ook al mijn wenkbrauwen gedaan, dat ben ik totaal vergeten op een aparte foto te doen! Ik teken mijn wenkbrauwen bij met een wenkbrauwpotlood en breng ze in vorm met zo'n soort kammetje.
En ten slotte staat een kleurtje op je lippen natuurlijk altijd leuk door middel van een lipstick of lipgloss!

Zoals je kunt zien is het een groot verschil met mijn make-uploze gezicht, en ik vind het een hele verbetering! En dat alleen door een beetje foundation, blush, eyeliner, mascara, wenkbrauwpotlood en een lipproduct! Thank god dat er make-up bestaat! ♥

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten