vrijdag 10 februari 2012

How to: Burgundy Lips


Op veel blogs heb je er vast wel wat over gelezen en in de meeste tijdschriften zie je ook wel een plaatje ervan staan. Ik heb het natuurlijk over burgundy lips, ook al zal de naam je zo even niks zeggen je hebt vast al wel ergens een foto gezien met deze speciale 'liplook'. Ik vind het erg leuk staan en kan mezelf een hele tijd vermaken door weheartit af te zoeken naar inspirationale burgundy lips. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je burgundy lips maakt!



We beginnen met het opbrengen van een rode lipstick. Nadat je je lippen volledig rood hebt gekleurd kun je er het beste voor zorgen dat je lippen een beetje droog zijn. Dit zou je kunnen doen door een tissue zachtjes tegen je mond aan te drukken zodat het te veel aan lipstick van je lippen af gaat.

Vervolgens pak je een donkere oogschaduw, ik heb in eerste instantie gekozen voor een paarse kleur. Je kunt eigenlijk beter een donkerdere kleur gebruiken, een bijna zwarte kleur. Ik kwam er achter dat deze kleur eigenlijk toch te licht was voor wat ik ermee wou bereiken. De oogschaduw breng je vervolgens gewoon aan op je lippen zoals je dat ook op je ooglid zou doen.




En daar zijn je burgundy lips! Zoals ik al verteld had heb ik uiteindelijk nog een ander kleur erbij gebruikt, namelijk zwart, dit kun je helemaal naar je wensen aanpassen!
Ik vind burgundy lips er erg leuk uit zien en het staat eigenlijk bij iedereen. Naar school en dergelijke zal ik het niet zo snel dragen, maar voor een speciale gelegenheid is het een leuke afwisseling!

Wat vinden jullie van burgundy lips?

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten