maandag 26 september 2011

Trind Perfect System - Update!


Een tijd geleden was ik begonnen met het Trind Perfect System waar mijn na een paar weken, toen postte ik een artikel van de eerste update, flink van waren opgeknapt. We zijn nu weer een poosje verder en ik ben (weliswaar op een iets lager pitje) doorgegaan met het gebruiken van het Perfect System van Trind. Ik denk dat je zulk soort producten pas echt goed kunt laten zien nadat je ze echt een poosje hebt gebruikt, dus bij deze: vandaag mijn resultaat met Trind!

Waarom nóg een artikel? Bij het andere artikel over Trind was ik al heel erg enthousiast over de manier waarop de conditie van mijn nagels was verbeterd. Inmiddels zijn mijn nagels weer een paar keer blootgesteld aan chloorwater (in het zwembad), maar ondanks dat zien mijn nagels nog steeds fantastisch uit! Ik gebruik het Perfect System nu nog ongeveer één à twee keer per week. Mijn nagels hebben op dit moment een lengte die ze nog nooit hebben gehad en ook het afbladderen van de 'laagjes' nagels is zo goed als helemaal opgehouden. Ik laat mijn nagels echter niet meer langer groeien dan ze nu zijn, want ik ben totaal niet gewend om te functioneren met lange nagels, en het formaat dat ze op dit moment hebben is meer dan prima. Op een gegeven moment waren mijn nagels zó lang (ik heb ze nu weer een stukje teruggevijld) en hard, dat het aan mijn nagelbedden pijn begon te doen als ik met de 'tip' van mijn pink op mijn laptop steunde tijdens het typen. Met de lengte op de foto is nog prima te werken, dus ik hou ze voorlopig op deze lengte denk ik!
Ik hoop dat ik jullie met dit artikel ook nog een mooi beeld kan geven van de werking van Trind op een wat langer termijn. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn lange, sterke nagels. Vroeger waren ze immers kort, zwak en ze bladderden voortdurend af!

En dan nu... foto's van mijn nagels in chronologische volgorde, van oud naar nieuw!

Mijn nagels vóór het Perfect System

Mijn nagels bij de eerste update, rond 24 juli dus.

Mijn nagels tussen de update en deze post in, begin augustus.

Mijn nagels nu, eind september.

Nou, als jullie nu niet geloven dat Trind echt de conditie van mijn nagels heeft verbeterd, dan weet ik het ook niet meer. Ik ben in iedergeval héél erg blij en wil iedereen dus zeker aanraden om Trind eens te proberen!
Waar wel rekening mee gehouden moet worden is dat de lengte zeker niet een goede maatstaaf is om te kijken naar de conditie van mijn nagels. Tuurlijk, mijn nagelbedden zijn langer, mijn tips zijn langer, witter en mooier, maar ik heb ook vaak mijn nagels een stuk teruggevijld, dus 'zonder vijlen' zouden mijn nagels nog een stuk langer zijn geweest, alleen vind ik dat erg onpraktisch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten