woensdag 7 september 2011

Inecto Moisture Infusing Conditioner


Vandaag is het tijd voor een review over een hele fijne (en vooral héérlijk ruikende) conditioner van Inecto. Toen ik een poos geleden in de drogist stond en een grote hoeveelheid conditioner zocht, sprong deze me meteen in het oog en daarom heb ik hem gekocht. Vandaag ga ik jullie vertellen wat deze conditioner allemaal voor mijn haar doet.


Inecto is een populair merk dat erom bekend staat alle producten gemaakt zijn van pure kokosnoot! Als kokos-liefhebber kon ik deze conditioner dus zeker niet laten liggen toen ik toevallig een nieuwe conditioner nodig had. Ook het formaat van de fles heeft me overgehaald de conditioner te kopen: de fles is enórm! Er zit 500ml conditioner in, waardoor je een hele poos vooruit kan. In de conditioner zitten geen gekke ingrediënten waar je bang voor hoeft te zijn!



Inecto geeft al aan dat deze conditioner vooral bedoeld is voor droog en beschadigd haar. De formule is heerlijk rijk, maar toch licht en zorgt ervoor dat je haar glanzend en zacht wordt. Je gebruikt deze conditioner net zoals alle andere conditioners gewoon na je shampoo, maar je kunt ook je conditioner voor het wassen al aanbrengen en deze wat langer laten intrekken voor een haarmasker-effect.
Kokosolie is gemaakt van het vruchtvlees van een rijpe kokosnoot en is daarom normaal gesproken een dikke, romige pasta die je niet meteen laat denken aan een olie, maar eenmaal aangebracht op je huid of haar smelt de olie meteen. Kokosolie staat erom bekend snel te worden opgenomen door je huid en haar en zorgt ervoor dat droge huidjes en droog of beschadigd haar heerlijk gevoed worden. Een prima basis voor een conditioner dacht ik zo!



Wat vind ik van de conditioner? Nou, de conditioner is rijk, voedend maar maakt mijn haar zeker niet zwaar. Mijn conditioner voor droog en beschadigd haar van The BodyShop doet dat wel, dus als ik deze na elkaar gebruik voel ik zeker verschil. Ik vind de conditioner niet 'zwaar' genoeg om mijn haar na blootstelling aan chloor mee te behandelen, dus ik gebruik hem regelmatig na een haarmasker, omdat mijn andere conditioners na een haarmasker toch te sterk zijn. Deze is prima! De geur van de conditioner is héérlijk! Hij ruikt naar van die kokoskoekjes en aangezien ik dol ben op zowel koekjes als kokos is dit een heerlijke combinatie!
Na het gebruik is mijn haar gevoed, doorkambaar maar zeker niet zwaar. Een fijne, voedende conditioner in combinatie met een volumineus kapsel dus!

Inecto heeft verder nog meer producten in hun haarverzorgingslijn zitten, maar heeft ook een hele huidverzorgingslijn, allemaal met pure kokosnootolie als basis! Deze conditioner kost €4,29 per 500ml, wat een heer fijn prijsje is voor die hoeveelheid! Als de conditioner op is (en dat duurt niet meer lang) ga ik zeker nog een fles halen, maar ik ga ook zeker het haarmasker nog eens proberen om te kijken of die mijn haar meer voedt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten