woensdag 28 september 2011

Mijn NYX Round-lipsticks


Vandaag laat ik mijn NYX lipsticks zien, ik heb 6 (van de maarliefst 143 kleuren die via Boozyshop te verkrijgen zijn) stuks en heb ze besteld via Boozyshop voor €2,49, wat een zeer goede prijs is voor deze kleurrijke lipsticks. Lees snel verder voor mijn review!



Zoals ik net al vertelde heb ik de lipsticks bij Boozyshop besteld. De bestellingen bij Boozyshop komen snel binnen en de producten die je hebt gekocht worden goed ingepakt, ik was dan ook erg blij toen ik mijn lipsticks zonder beschadigingen kon openen (ik heb de lipsticks al een poosje, dus dit is wel al een tijdje geleden).

De lipsticks smeren lekker uit en ze drogen je lippen niet uit, ook zijn de lipsticks erg goed gepigmenteerd (op de foto's heb ik overal maar één laagje op mijn onderlip, en één laagje bovenlip) en ook is de kleur goed op te bouwen. Wel is er na een tijdje in het midden van je lippen een "lege" plek en zie je je eigen lipkleur weer, wat vooral vervelend is als je een felle kleur (bijvoorbeeld 599 Fire) op je lippen hebt.


Mijn lippen zonder lipproducten.


501 Iris, dit is een lichte zalmkleur met glittertjes, voor mij is deze eigenlijk te licht, maar bij sommige looks past dat ook weer wel.


599 Fire, dit is de felste kleur van allemaal, een felle vuurrode lipstick, ik vind rode lipsticks wel mooi, maar deze is mij eigenlijk wel iets té knallerig.


616 Watermelon, dit is een niet erg opvallende lipstick met een bruine tint, een mooie kleur voor overdag!


618 Georgia, dit is mijn favoriete lipstick, ook een niet zo opvallende lipstick met een roze tint en glittertjes, de kleur waar ik van hou en die ik persoonlijk ook het mooist vind op mijn lippen (met mijn gezicht erbij dan). Roze tinten staan mij (vind ik) nou eenmaal beter.


636 Gardenia, een erg donkerroze lipstick die me net iets té opvallend is, verder een mooie kleur om misschien naar een feestje te dragen maar voor school is het mij te donker.


644 Spell Bound, last but not least, is een zéér felle roze kleur. Ik zocht een écht roze kleur en die heb ik in deze lipstick zeker gevonden! Al merk ik dat nu ik eenmaal zo'n fel roze kleur bezit, ik deze niet vaak draag, maar voor 'erbij' is het zeker een leuke lipstick!


Al met al ben ik erg tevreden met de lipsticks, al zijn de kleuren misschien niet erg gebruikelijk probeer ik ze zo vaak mogelijk te dragen! De lipsticks kosten €2,49 en zijn onder andere te koop bij Boozyshop.

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten