maandag 5 september 2011

Film: Body Language


Ik ben helemaal gek van dansfilms: Step Up 1, 2 en 3, Honey, en ga zo maar door. Toen kwam ik er laatst achter dat er binnenkort een Nederlandse dansfilm uitkomt! De allereerste dansfilm van de lage landen: Body Language. Op internet lees je veel commentaar op de film: ze zouden heel veel van Step Up na hebben ge-aapt, slecht acteerwerk, enzovoort... Maar dat houd mij zeker niet tegen om niet naar deze film te gaan! Ik ben juist heel benieuwd naar deze film, vooral naar de dans scenes, muziek, kleding en make-up. Dat slechte acteerwerk neem ik dan maar voor lief (< klopt die zin?). Nieuwsgierig geworden naar Body Language? Lees hier de beschrijving van de film en bekijk de teaser én de trailer!

Net als de vijf beste Nederlandse danscrews naar een wedstrijd in New York vertrekken, wordt hun subsidie ingetrokken. De reis lijkt definitief niet door te gaan. Vijf diehards, allen uit totaal verschillende danscrews, besluiten als enige toch te gaan. Pas in New York beseffen ze wat ze hebben gedaan. Ze zitten zonder geld, zonder plan en zonder eigen crew. Ze zijn natuurlijk gekomen om te dansen, dus er zit maar een ding op...








Ik ga deze film zéker bekijken in de bios!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten