woensdag 21 september 2011

Even voorstellen... Marieke!


Als je Bellissima al een tijd volgt, dan wel ook echt een hele tijd, dan zul je me misschien nog wel kennen, maar voor de wat nieuwere volgers kunnen jullie nu wat meer over mij lezen! Mijn naam is Marieke en een tijd terug heb ik ook al voor Bellissima geschreven. Ik ben 16 jaar oud en ik zit op 5 HAVO.
Mijn allergrootste hobby is turnen en daar train ik dan ook 8 uur per week voor, verder assisteer ik twee uur in de week bij een groep en pas ik af en toe (minstens 1 x per week) op.


Een andere grote hobby van mij is bloggen, en dan voornamelijk beautybloggen, wat ik hier dan ook ga doen. Ik hou ervan om artikels te lezen en beautyfilmpjes te bekijken en vervolgens de DIY tips&trucs zelf na te doen! Mijn ervaringen over make-up-, verzorgings- en haarproducten zal ik dan ook maar al te graag met jullie delen, ook zal er af en toe een 'fashion' of een algemeen artikel van mij verschijnen! Verder houd ik ook nog van shoppen, afspreken met vriendinnen en uitgaan, maar ik geloof dat er weinig meiden zijn die hier niƩt van houden!

Vanaf volgende week zal er elke woensdag een artikel van mij te lezen op Bellissima!

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten