zondag 1 mei 2011

Kruidvat 50% Korting Shoplog


De afgelopen dagen had Kruidvat een leuke actie: 50% korting op alle make-up! Ik heb daar -als groot budget-beautyliefhebber- natuurlijk goed gebruik van gemaakt, en vandaag laat ik jullie mijn buit zien! Ik zal de komende tijd langzaamaan reviews over deze producten online zetten.
Lees Meer om de rest van de foto's en de productnamen te zien!

Beide nieuwe foundations van Catrice: Infinite Matt en PhotoFinish. Beide in de lichtste kleur 010 Light Beige en 010 Sand Beige. Van Photofinish heb ik ook nog een wat donkerder kleurtje voor in de zomer gekocht: 020 Rose Beige. Vooraan zien jullie daarnaast nog een Multi-Colour Rouge liggen van (ik geloof) het oude assortiment van Catrice. Ik weet niet of deze opnieuw is uitgebracht, maar hij lag wel 'gewoon' in het rek.


Een Catrice Ultimate Colour lipstick in kleur 030 Ginger&Fred, een framboosachtig kleurtje!


En als laatst: alle duo blushes uit het assortiment van Catrice, in 010 Raspberry Ice Cream, 020 Peach Sorbet, 030 Pink Grapefruit Shake en 040 Chocolate Cream!

Dat was mijn bescheiden shoplogje. In totaal heeft dit me 19,95€ gekost. Precies in mijn budget van 20€!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten