woensdag 11 mei 2011

MAC Fix+ Spray


Een fixerende spray is voor veel beauty-addicts echt must-have. Voor je er ooit een gebruikt denken veel mensen dat het gebruik van zo'n spray niet veel verschil uitmaakt wat betreft je make-up. Ik dacht dit zelf ook, maar veel mensen waren toch wel positief over de Fix+ spray van MAC. Ik besloot hem dus te kopen en ga jullie vandaag wat meer over deze spray vertellen!


Zoals je op de bovenstaande foto's kunt zien, heb ik de spray toch alweer een tijdje in huis. Het witte, kartonnen doosje is een beetje vuil geworden en het karton is niet helemaal onbeschadigd meer. De binnenkant van het karton is zwart gekleurd, en in het karton is de tekst MAC herhaaldelijk gedrukt. Het doosje is erg strak en stijlvol, en als je hem nieuw koopt glimt hij mooi. De fles is doorzichtig en heeft een zwarte dop, die je een slag moet draaien om te kunnen sprayen. Dat is erg handig op reis, omdat de flacon dan niet zomaar leeg kan lopen. De spray ruikt lekker fris, maar is zeker niet te aanwezig.

En dan nu het gebruik van de Fix+ spray. Je kunt hem namelijk zowel gebruiken voor het fixeren van je make-up, als voor het verfrissen van je gezicht. Ik heb een tijdje moeten uitvinden hoe ik dit product het makkelijkst kan gebruiken, en nu ben ik enorm blij dat ik Fix+ in huis heb! Fix+ gebruik ik eigenlijk 95% van de tijd om mijn make-up te fixeren en mijn foundation en concealer er beter uit te laten zien. Ik heb hier een speciale 'techniek' voor. Ik spray namelijk overal waar nodig is een beetje Fix+, en dep daarna met een sponsje over de gebieden met teveel foundation. Dit zorgt ervoor dat de -vaak cakey uitziende- foundation mooi in je huid 'smelt' en je niet meer dat poederige effect op je gezicht hebt. Ook is de 'vocht' snel van je gezicht af, waardoor je tamelijk snel weer verder kunt met wat je moet doen.


Ook kun je Fix+ gebruiken om je pigments mee aan te brengen. Je sprayt dan wat Fix+ op je kwast, en vervolgens breng je daarmee je losse poeders mee aan. Dit zorgt voor een intensievere kleur en, als je dit met je foundation mengt op deze manier, een egaler effect.
Ik gebruik Fix+ elke keer als ik foundation gebruik. Het is dus een multifunctioneel product dat erg fijn is voor het perfectioneren van je make-up. Fix+ is erg zuinig in het gebruik. Ik heb dit product nu zeker 8 maanden, en zoals je op de foto ziet heb ik nu ongeveer een derde gebruikt.

Fix+ Spray kost 18€ en je krijgt een flacon met 100mL.De producten van MAC zijn verkrijgbaar bij de MAC pro store in Amsterdam, en de MAC counters in Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Rotterdam en Utrecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten