zondag 22 mei 2011

NOTD #4: Herôme WIC: Chicago



 Een paar maanden geleden was er bij de Douglas een actie waarbij je, als je douglas-card houder was, een gratis manicure kon laten doen, waarna je een gratis Herôme W.I.C. lakje zou krijgen. Dit heb ik toen laten doen, en vandaag laat ik jullie het lakje zien, met een aantal foto's!

Herôme W.I.C. 58 Chicago

Ik ga vandaag niet veel vertellen omdat ik denk dat de foto's wel genoeg zeggen! De kleur die ik heb gekozen is 58 Chicago, een zachtroze kleur met een mooie shimmer erin! In het assortiment van Herôme W.I.C. (World Inspired Colors) zitten op dit moment 79 lakjes! Veel kleurkeuze dus!


Herôme W.I.C. 58 Chicago - Swatch


Herôme W.I.C. 58 Chicago - Swatch

Herôme W.I.C. 58 Chicago - Swatch

Herôme W.I.C. 58 Chicago - Swatch

Zoals je kunt zien dekt de lak na twee laaagjes nog niet volledig en in sommige hoeken ziet de lak er toch ietwat streperig uit. Ondanks dat is het toch een erg mooie kleur!
Herome W.I.C. Lakjes kosten normaal €7,49, maar bijna alle verkooppunten verkopen er twee voor 12,50€.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten