donderdag 19 mei 2011

Whoeps, foutje!

Ik was gisteren eens tussen mijn artikelen aan het snuffelen en tot mijn grote schrik, bleek dat de GOSH artikelen uiteindelijk niet goed waren opgeslagen (ik had er nog flink aan gewerkt op de dagen dat Blogger er uit lag, en dus zijn ze blijkbaar niet opgeslagen). Nu kwam ik er achter en heb de artikelen toch nog bijgewerkt, zodat alle producten er nu in staan! Dit betreft een Trio Eyeshadow, twee extra Mono Eyeshadows, een extra Long Lasting Eye Liner Pen, een extra Long Lasting Lip Marker en een Bronzing Shimmer Powder.

Wil je de reviews en swatches van deze extra kleuren alsnog even lezen, dan kun je op de producten die ik hierboven genoemd heb klikken, en dan ga je vanzelf naar het desbetreffende artikel! Ook kun je hieronder nog een keer klikken om per artikel te zoeken:

Long Lasting Brow Pen, Long Lasting Eye Liner Pens, Long Lasting Lip Markers, Bronzing Shimmer Powder.

Mono Eyeshadows, Duo Eyeshadow, Trio Eyeshadow.

I'm sorry! Ik hoop dat jullie de extra producten alsnog leuk vinden om te bekijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten