woensdag 25 mei 2011

OOTD #2: Love My Chino

Af en toe heb ik een outfit, die ik toch wel erg leuk vind en die ik graag met jullie wil delen. Zo ook vandaag! Ik mag de nieuwe CosmoGirl!-site testen (met een lookbook!) met de vraag of ik alle opties wil testen... Nou, waarom niet! Dit is een van mijn favo outfits: heerlijk luchtig, maar toch geen korte broek wat het geheel toch wat chiquer en niet geheel onbelangrijk: wat warmer maakt!


Black Esprit Shirt
Supertrash Chino
Invito Pumps
Mi Moneda Necklace
Dior by Dior 1 Sunglasses

Vinden jullie het leuk om wat vaker een OOTD te zien? Ik vind het namelijk erg leuk om te doen (maar ik heb niet zoveel killer-combinations dus erg vaak zal ik toch geen outfit kunnen plaatsen), en het is weer eens wat anders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten