vrijdag 26 augustus 2011

On Its Way: Elle abonnement


Ik ben fan van Elle! Al een tijdje lees ik maandelijks dit leuke tijdschrift over Fashion nadat ik van de Cosmogirl af ben gestapt, en ik moet zeggen dat mijn feeling-for-fashion toch wel wat is verbeterd. Niet dat ik die niet had hoor, maar ik vond het toch altijd moelijk om items te combineren. Toen een tijdje geleden een actie bij het Kruidvat was waarbij ik een mini-abonnement kon afsluiten voor 10€ (3 nummers), had ik heb ik dat ook meten gedaan. Nu is dat abonnement afgelopen en kreeg ik deze geweldige aanbieding voor een verlenging van mijn abbo! Ik kon een halfjaarabonnement nemen waar ik een grote KOH-nagellakset bij kreeg (en tja, laat mij nou gek zijn op nagellak en op mijn KOH glasvijl!)!

Ook heb ik een jaarabonnement op de CosmoPolitan gekregen van mijn ouders, omdat er via een of andere abonnementservice een aanbieding was waardoor we dat abonnement met 50% korting konden nemen. Ik ben dus blij!

Hebben jullie ook een abonnement op een of meerdere tijdschriften? Zo ja, welke tijdschriften, en waarom?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten