zondag 14 augustus 2011

Essence NATvenTURista


Terwijl de Ballerina LE net pas in de winkels ligt, kondigt Essence alweer een nieuwe collectie aan: NATventURista! De collectie is geinspireerd op de natuur, aardetinten en de nazomer, waaruit een hele mooie, neutrale collectie is ontstaan die je kunt gebruiken om een mooie, onopvallende look te maken! Lees snel verder voor alle producten!



BAKED EYESHADOW - €2,79
Baked Eyeshadows zijn een van de weinige producten van Essence die ik fijn vind! Ik heb ze wel eens getest en er kwam altijd tamelijk wat pigment vanaf, de kleuren zijn prachtig en voor de prijs moet je het natuurlijk niet laten! Essence zegt dat de kleuren long-lasting zijn en zorgen voor mooie kleuraccenten op de ogen. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar deze oogschaduws!
Verkrijgbaar in de kleuren:
01 Barefoot Through the Moss
02 Mother Earth is Watching You
03 Chirp, Chirp! 



GEL LINER - €2,99
Als er één product zou zijn dat ik nog mijn hele leven mocht gebruiken, zou dat zo goed als zeker Gelliner zijn! Gelliner is -naar mijn persoonlijke mening- namelijk een van de fijnste manieren om je ogen te omlijnen en te accentueren! Ik ben dol op mijn gelliners, daarom ben ik ook blij dat Essence een goed betaalbare variant in deze collectie opneemt! Deze Gelliners zorgen voor een mooie touch of color op je ogen en is romig, zodat de gelliner gemakkelijk aan te brengen is!
Verkrijgbaar in de kleuren:
01 Barefoot Through The Moss
02 Mother Earth is Watching You
 


EYELINER BRUSH  - €1,49
Gelliner zonder... liner-brush is als een tafel zonder poten, het is nauwelijks te gebruiken! Gelukkig voor ons heeft Essence nu dus een betaalbare liner-brush in de collectie zitten, waardoor we gemakkelijk de bovenstaande gelliner kunnen aanbrengen. De voordelen van een angled liner-brush? Íedereen kan er gemakkelijk mee werken en je kunt zonder problemen lijntjes met verschillende intensiteit zetten!




LIPBALM - €1,79 & BLUSH STAIN - 2,29
Lipbalm: Essence zorgt ervoor dat alle lippen deze zomer lekker gehydrateerd zijn, en een gezond kleurtje hebben! Deze 3-in-1 lipbalm bevat dus drie verschillende kleuren die je lippen... nou, drie verschillende kleurtjes geven! Natuurlijk niet zo dekkend als een echte lipstick, maar een vleugje kleur is altijd goed meegenomen!
Verkrijgbaar in de kleur:
01 Outdoor Nudes
Blush Stain: Blush is éigenlijk essentieel in de stash van elke beautylover! Een blush stain blijft heerlijk lang op je wangen zitten zonder te vervagen, maar als je hem niet goed aanbrengt, blijft dat dus ook zitten! Deze blush stain wordt een verrassing, ik weet namelijk niet welke kleur in de huls zit, maar ik neem aan dat het een peachy kleurtje is!
Verkrijgbaar in de kleur:
01 You're my Dragonfly, Sugar



NAIL POLISH - €1,79
Een Essence-collectie zonder nagellak is als... nouja, dat gaat gewoon niet! Essence komt bij deze collectie wederom met vier nieuwe, leuke nagellakjes in tamelijk neutrale kleuren. De kleuren zijn zeker goed te combineren met de andere producten uit deze collectie, maar zijn neutraal genoeg om ook met andere producten gecombineerd te worden! Ik ga zeker even kijken bij de nagellakjes!
Verkrijgbaar in de kleuren:
01 You're my Dragonfly, Sugar
02 Mother Earth is Watching You
03 Barefoot Through the Moss
04 Chirp, Chirp!
 


NAIL FASHION STICKER - €1,99
Bij de vorige collectie bracht Essence al een gel-stickervel voor je nagels uit, en blijkbaar is die zo goed bevallen dat Essence ditmaal weer stickervellen uitbrengt, twee zelfs! De gel-stickers beloven perfect op je nagels te blijven zitten voor een mooie, verzorgde nagellook.
Verkrijgbaar in de kleuren:
01 Tree Time
02 Flower Power

Dat was 'm alweer! Ik ga zeker even naar de Baked Eyeshadows kijken, maar verder heb ik nog genoeg producten en heb ik niet echt iets nodig. Naast deze producten komt er volgens mij ook nog een shitload aan sieraden, maar daarover heb ik in het persbericht niks kunnen vinden! Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen in de winkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten