zaterdag 6 augustus 2011

EOTD: Purple Accent


Ik vind het altijd heerlijk om naar looks van anderen te kijken, maar zelf plaats ik niet echt vaak Eye Of The Days. Vandaag wel weer! Ik heb een simpele, goed draagbare look gecreëerd met mijn Urban Decay palette en wilde die met jullie delen. Vandaag een wat simpele look, maar binnenkort komen er wat interessantere!





Wat ik heb gebruikt:
Oogschaduwbasis: Urban Decay Primer Potion
Paarse oogschaduw - Urban Decay 'Flash'
Bruine oogschaduw - Urban Decay 'Smog'
Highlighter (onder wenkbrauwen) - Urban Decay 'Toast'
Highlighter (binnenste ooghoek) - MAC Eye Kohl 'I Get No Kick'
Oogpotlood (waterlijn) - Urban Decay 24/6 Glide-On Eye Pencil 'Zero'
Eyeliner - MAC Fluidline 'Blacktrack'
Mascara - Clinique High Impact Mascara 'Black'

Vinden jullie het leuk om wat vaker looks te zien? Ik ben van plan binnenkort ook weer eens wat lastigere looks te creëren en op de site te zetten. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten