woensdag 24 augustus 2011

Catrice Bohemia


Dat Catrice gek is op het maken van Limited Editions hebben we inmiddels wel door denk ik. Voor het late najaar heeft Catrice gekozen voor een limited edition met aantal warme bruin-, rood- en oranjetinten met een kobaltblauwe accentkleur, die natuurlijk gebaseerd is op de Bohemian Look die we voor dit najaar veel op de catwalk hebben gezien! Kijk snel verder voor de producten die in deze collectie te vinden zijn!



ABSOLUTE EYE COLOUR MONO - €2,79
Catrice laat met de oogschaduws meteen zien om welke kleuren deze limited edition prcies draait. Terracotta en diep indigo zijn natuurlijk kleuren die precies bij het bohemian-thema passen! Er zijn 2 wat warmere bruintinten, een koele bruinting en een indigo-blauwe kleur. Zeker aanraders, aangezien de oogschaduw van Catrice eigenlijk altijd wel prima van kwaliteit is!
Verkrijgbaar in de kleuren:
C01 My Home is my Castle
C02 Yes, You Tan!
C03 Bring me Terra Copper!
C04 Be Indiglow



LOOSE POWDER EYELINER - €3,49
Eyeliner, oogpotloden en gelliners kennen we allemaal wel en ik denk dat de meeste van ons dat ook wel zullen gebruiken. Catrice heeft echter weer een geweldig idee gehad! Wat krijg je als je losse poeder met een eyeliner combineert? Juist, een fijn, dun kwastje dat het poeder goed opneemt en waarmee je met gewone loose eyeshadow een mooie liner kunt zetten!
Verkrijgbaar in de kleuren:
C01 Be Indiglow!
C02 Nap in the Shade  



DEFENITION BRONZER - €3,99
Onmisbaar in eigenlijk elke look of collectie is bronzer waarmee je je gezicht mooi kunt shapen. Speciaal voor Bohemia: een zachte, zomerse bronzer die je huid net die sunkissed look geeft! De bronzer ziet er niet te bruin of te donker uit, maar heeft wel een glansje waardoor ik denk dat deze ook heel geschikt is voor de wat lichtere dames tussen ons! Zeker een aanrader als je nog geen bronzer in huis hebt.
 


LIP GLOSS - €3,79
We weten natuurlijk allemaal waar lipgloss goed voor is... Juist, gezond uitziende, glanzende lippen! Catrice brengt bij Bohemia vier lipglosses in matchende kleuren uit, handig! Het is leuk om je nagellak bijvoorbeeld te matchen bij je lipgloss, dus Catrice maakt het wat gemakkelijker voor je.
Verkrijgbaar in de kleuren:
C01 My Home is my Sand Castle
C02 Yes, You Tan!
C03 Bring me Terra Copper!
C04 Looking Sunkissed



ULTIMATE NAIL LACQUER - €2,49
Zoals jullie tegenwoordig misschien al een beetje kunnen aanvoelen verheug ik me bij Catrice altijd het meest op de nieuwe nagellak, en ook dit keer heeft Catrice mij niet teleurgesteld! De kleuren passen wederom precies in het bohemia-thema en let vooral even op de dop van de flesjes, is die niet heel erg schattig! Ik weet in ieder geval zeker dat ik even ga kijken naar de lakjes, omdat ik die van Catrice eigenlijk altijd heel fijn vind!
Verkrijgbaar in de kleuren:
C01 Yes, You Tan!
C02 Bring me Terra Copper
C03 Looking Sunkissed
C04 Be Indiglow!

Hebben jullie ook al zin gekregen in deze limited edition? Ik ga in ieder geval zeker even kijken naar de oogschaduws, de bronzer en de nagellak! Ik ben heel erg benieuwd hoe de kleuren er in real uit gaan zien!
Bohemia is in Oktober en November verkrijgbaar bij alle Catrice verkooppunten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten