vrijdag 12 augustus 2011

Fossil Wishlist


Accessoires maken of breken je outfit, of tenminste, dat is mijn mening. Ik ben heel kieskeurig als het op accessoires aankomt. Ik vind het lastig om tassen, schoenen of sieraden te kopen, omdat ze altijd nét niet mooi (genoeg) zijn. Laatst was ik op de website van Fossil aan het kijken en ik werd meteen verliefd op het bovenstaande horloge en het armbandje! Ze zijn echt prachtig! Ik heb ze beide al een in het echt gezien, en ik weet zo ongeveer zeker dat ik dit horloge en het armbandje wil hebben. Bij Fossil hebben ze trouwens meerdere mooie horloges, ook in andere kleuren! Ze hadden een tijd geleden ook meer wit-en-roségold-horloges maar die vind ik niet meer op de Nederlandse site (wel op de internationale).

Wat voor horloge heb jij of wil je hebben? En waaraan moet een accessoire bij jou voldoen om 'mooi' te zijn?
Fossil Horloge: ES2810 - €119  || Fossil Armbandje: JA4442 - €22,90

Geen opmerkingen:

Een reactie posten