woensdag 31 augustus 2011

NOTD: Sparklin' Mint


Vandaag is het weer eens tijd voor een Nail of the Day! Aangezien het heerlijk zonnig was toen ik besloot mijn nagels weer eens te gaan lakken, viel mijn oog op Sold Out Forever van Catrice, die ik stiekem eigenlijk nog niet 'echt' had gedragen (enkel voor swatches). Daarnaast had ik een leuk lakje van weten te scoren in Maastricht een paar weken geleden, en die wilde ik ook graag een keer dragen, dus vandaag een leuke combi: Minty met Sparkles!






Ik vind de lak van Gosh, Magic Star (nu uit het assortiment gehaald geloof ik) een heel vrolijk effect geven op zo'n mintgroen lakje! Alleen zit er geloof ik een zilveren glittertje in dat me niet erg bevalt, maar hé, je kunt niet alles hebben, toch?
Dragen (of droegen) jullie in de zomer ook wat vrolijkere lakjes, of combinaties met flakies of glitters? Ik in ieder geval wel zoals jullie kunnen zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten