zaterdag 20 augustus 2011

NOTD: Chanel Péridot


Gisteren liet ik jullie in mijn shoplog al zien dat ik Chanel Péridot uit de Illusions D'Ombre-collectie had bemachtigd, en ik vertelde jullie dat ik dit weekend de NOTD zou laten zien. Stiekem kon ik niet wachten en daarom heb ik vandaag meteen de Nail Of The Day met Chanel Péridot voor jullie! Péridot is een duochrome nagellak, wat betekent dat de kleur verandert als je je nagels in een andere positie houdt. Daarom heb ik aardig wat foto's voor jullie gemaakt, zodat jullie een goede indruk van de kleur krijgen! Lees snel verder!







Aangezien dit mijn allereerste Chanel nagellak is vertel ik meteen even wat over het potje! Chanel nagellak zit in een vierkant flesje met een vierkante dop (die je eraf moet trekken), waaronder een ronde schroefdop zit met het kwastje! Even een verrassinkje dus. De verpakking is zoals altijd heerlijk stijlvol, en de kleur ziet er prachtig uit!






En de kleur? Tja, meestal is de kleur goudachtig met wat groen, maar soms is er ook een oranje-achtige of blauwe kleur te vinden, maar dat ligt vooral aan het licht waarin je je nagels ziet! Op de foto's heb ik twee laagjes Péridot op, met een basecoat (maar zonder topcoat). Zoals je ziet brengt de lak wat streperig aan, maar dat is bij duochrome nagellak wel vaker het geval. De lak heeft bij mij zo'n 3 dagen zonder topcoat uitgehouden zonder te chippen (maar ik heb wel tussendoor chip-veroorzakende dingen gedaan zoals afwassen). Prima nagellak dus!

Al met al, een hartstikke leuk kleurtje dat goed in het rijtje 'Jade-Paradoxal-Mimosa-Péridot' past! De kleur is een echte collectors-item volgens velen dus als je hem wilt hebben zal je snel moeten zijn! Chanel nagellak kost €22 per flesje, maak vaak is er bij de Ici Paris en Sephora wel een korting, en bij Douglas heb je standaard 10% korting met je pasje! Altijd fijn dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten