dinsdag 16 augustus 2011

Mijn Schoolspullen '11-'12


Het einde van de vakantie begint steeds dichterbij te komen (tenminste, voor mij. Er zijn ook al meiden die geen vakantie meer hebben) en dat betekent voor veel mensen dat school weer gaat beginnen. Niet iedereen vindt dat een leuk vooruitzicht, maar we hebben niet veel te kiezen. Ik vind het altijd heel leuk om mijn schoolspullen voor het volgend jaar te gaan kopen. Dat heb ik laatst dus gedaan, en vandaag deel ik mijn schoolspullen voor komend jaar met jullie!


Laten we maar meteen beginnen met het minst interessante van mijn aankoopjes: 15 A4-schriften! Ik heb flink wat vakken volgend jaar en voor de meeste vakken heb ik flink wat schriften nodig, dus vandaar! Ik heb 6 lijntjes-schriften voor mijn talen en biologie, en 9 ruitjes-schriften voor wiskunde (dubbel, ik heb zowel B als D gekozen), natuurkunde en scheikunde. Ik wilde in eerste instantie schriften kopen die bij mijn agenda zouden passen (niet dat er schriften van mijn agenda bestaan, maar Blond-schriften pasten er erg goed bij), maar aangezien die zo'n 3€ per stuk kostten, en ik zoveel schriften nodig had, besloot ik gewoon voor een stel goedkope-maar-toch-leuke schriften van 't Kruidvat (0,59€ per stuk!) te gaan!






Mijn agenda is offcourse mijn key-item van volgend school jaar! Ik ben altijd héél kieskeurig wat betreft agenda's, en ik vind het dan ook moeilijk om er een te vinden die precies goed is: niet te druk, niet te saai, niet te groot, niet te klein, niet "mwah", maar toen ik deze agenda zag op Shopperella.net (ze heeft deze agenda zelf ontworpen!) was ik meteen verliefd! De buitenkant doet je heel erg denken aan een clutch, een zilveren clutch om precies te zijn, die je open kunt klappen om vervolgens een rustige, overzichtelijke agenda te vinden met allerlei leuke shoptips enzo! Het was een hele klus om deze agenda te vinden, maar uiteindelijk ben ik hem toch tegengekomen, en ik had de laatste! Mijn agenda heeft mij €15,95 gekost.



Waar ik wat geld probeer te sparen op schriften, geef ik toch gewoon een 'vol' bedrag uit aan kaftpapier, omdat ik toch het hele jaar tegen mijn boeken aan moet kijken. Mijn kaftpapier is heel girly, maar ook zeker niet te schattig. De kleuren passen tamelijk goed bij mijn agenda, en ik vind de print heel erg gezellig! Voor de rollen kaftpapier (ik heb er twee, een met een grijzige basis en een met een roze basis) heb ik €2,95 per stuk betaald bij de plaatselijke boekhandel!

Hoe zit het met jullie schoolspullen. Hebben jullie die al in huis? Kopen jullie alles van één merk, of combineren jullie? En kies je voor dure, of meer budget-schoolspullen? Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten