woensdag 10 augustus 2011

NOTD: Essie "Better Together"


In de week van 20 tot 24 juni was ik op excursie met school in Duitsland. En daar mochten we ook winkelen! Ik liep een Douglas in om te kijken of ze daar wat hadden wat ze in Nederland niet hebben, en ja hoor: ik vond nagellak van Essie! Er was niet veel keus, alleen maar een paar lichtroze tinten, en een baby blauw. Ik vond de roze, Better Together, mooi, dus die nam ik mee.


Essie "Better Together" Nailpolish

Terug in de herberg ging ik hem swatchen, en toen kwam ik erachter dat hij heel slecht dekt. Op de foto hierboven heb ik 2 laagjes van Better Together op mijn nagels. Zoals je kan zien is hij niet echt dekkend, maar het geeft juist wel een mooi verzorgd effect. 2 laagjes vond ik net niet genoeg dekkend, dus ik heb er nog een laagje over heen gedaan. Als je begint met de lak aanbrengen brengt hij best streperig aan, maar dat trekt weg.

Essie "Better Together" Nailpolish

Essie "Better Together" Nailpolish

Dit zijn 3 laagjes. Zoals je kan zien lijkt het zo mooier dan met 2 laagjes. Als je het echt dekkend wil krijgen moet je 4 laagjes aanbrengen, maar ik vind het juist zo wel mooi. De lak bleef echt heel lang goed zitten! Ik had er geen topcoat over heen gedaan, expres niet, want altijd als ik ga slapen komen er dan strepen of afdrukken van mijn dekbed in. Hij bleef sowieso 7 dagen echt goed zitten! En dat zegt behoorlijk veel, want ik heb de lak op gehad toen ik een week stage had en daar heb ik behoorlijk wat gedaan. Ik ben er erg tevreden over, en als ik de kans krijg om meer Essie lakjes te kopen zou ik er zeker meer van kopen! Het lakje kostte in Duitsland €12,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten