vrijdag 19 augustus 2011

Amsterdam Shoplog


Ik kom niet vaak in de grote steden, maar toevallig ben ik afgelopen twee weken twee keer naar het noorden gereisd! Eerder was ik naar Den Haag gegaan met mijn vriend, maar dinsdag ben ik met mijn oma een dagje gezellig naar Amsterdam geweest, waar ik een aantal dingen heb gekocht die ik met jullie wil delen! Dit is vooral een 'kwalitatieve' shoplog, en geen kwantitatieve. Ik heb niet veel gekocht, maar met de spullen die ik gekocht heb, ben ik echt heel erg blij! Kijk snel verder voor mijn aankoopjes!




Als eerst heb ik twee keer Chanel's Péridot nagellak gekocht! Deze kleur vond ik onwijs mooi en toen ik hem aan het begin van de shopdag in de Douglas in de P.C. Hooftstraat tegenkwam was ik meteen verliefd! Ik heb ze nu dus in mijn bezit! De lakjes (lang verhaal, een van de twee wordt waarschijnlijk aan mijn nichtje gegeven) zijn enorm leuk ingepakt in een klein Chanel-tasje met samples van Mademoiselle en Chance en een Estee Lauder mini-mascara! Echt heel leuk en ik ben er enorm blij mee. Ergens dit weekend zal ik een Nail Of The Day van Péridot plaatsen!




Mensen die Bellissima tamelijk trouw volgen hebben waarschijnlijk mijn wishlist-post van een paar dagen geleden wel gelezen, waarin in heb verteld dat ik heel graag een Fossil horloge wilde hebben. Toen ik de Heiligeweg uit kwam lopen viel mijn blik ineens op een Fossil-winkel en ik sleurde mijn oma mee naar binnen om de horloges in het echt te bekijken en even te passen! Het was zeker niet mijn bedoeling om een horloge te kopen, maar uiteindelijk zit 'ie toch om mijn pols!





Nadat ik het horloge had aangewezen dat ik wilde hebben (ze hadden namelijk meerdere horloges die ik had gepast, maar deze sprong er echt uit; mede door het feit dat de bandjes vervangbaar waren (rubber, kan kapot gaan, kan vervangen worden door leer en andere kleuren etc.) en dit materiaal iets minder over je arm glijdt dan schakels doen (bovendien had het horloge van mijn tweede keuze schakels in een soort marmer-effect, waardoor je zeker geen vervanging zou kunnen vinden als een schakel kapot zou gaan!), besloot ik ook het armbandje dat ik graag wilde hebben te kopen! De combinatie is echt heel erg leuk en ik ga jullie daarom nu even een paar aan-foto's laten zien!





Is-ie niet geweldig?! Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee! Interessant feitje: toen ik het horloge net had gekocht en hem aan mijn pols had, vroeg mijn oma hoe laat het was. Ik was geen horloge gewend, dus pakte heel leuk mijn telefoon uit mijn broekzak om de tijd even te checken, haha!

Ik ben heel erg blij met mijn aankopen! Ik heb zeker niet veel voor mezelf gekocht, maar naast deze spulletjes heb ik een aantal cadeautjes gescoord voor mijn moeder (die gisteren jarig was). Verder hebben we gezellig wat koffie gedronken en hebben we door een paar leuke winkeltjes geslenterd en toen was de dag alweer voorbij. Zeker voor herhaling vatbaar dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten