zondag 31 juli 2011

Catrice Bijna-Uit-Het-Assortiment Lakjes


Eergisteren vertelde Velaija jullie dat er een aantal producten uit het assortiment van zowel Essence als Catrice zouden verdwijnen. In dat artikel schreef ze ook dat ze de nagellakjes die ze zelf nog had, maar nog niet op de site had staan, in een artikel zou zetten. Ik heb zelf ook een van die lakjes in mijn bezit, dus hebben we besloten om samen één artikel eraan te besteden! Dus bij deze, een artikel van Velaija en mij samen over onze catrice lakjes die bíjna uit het assortiment verdwijnen!



I SCREAM PEACH

Catrice I Scream Peach

Catrice I Scream Peach

Catrice I Scream Peach

I Scream Peach is, zoals de naam al zegt, een perzikachtige kleur die ook zeker wat van een koraalroze tint weg heeft. I Scream Peach is volledig creamy en bevat dus geen shimmer of glitter. De kleur dekt prima in twee laagjes en blijft net zoals de andere catrice lakjes gewoon goed zitten. Als je nog een leuk kleurtje voor de zomer zoekt, zou ik zeker eens kijken of je deze nog kunt vinden!


DANCE LIKE A PRIMA BALLERINA
 
Catrice Dance Like A Prima Ballerina

Catrice Dance Like A Prima Ballerina

Catrice Dance Like A Prima Ballerina

Catrice Dance Like A Prima Ballerina

Dat Dance Like A Prima Ballerina in het Ultimate Nudes-gedeelte van hun assortiment te vinden is, is niet gek. Dance Like A Prima Ballerina geeft een mooie, zachtroze kleur af over je nagels, die een mooie witte shimmer bevat waardoor je nagels een hele mooie, gezonde uitstraling krijgen. De lak dekt niet goed, maar dat hoeft bij dit lakje in mijn geval ook niet. De lak zorgt ervoor dat je nagels er verzorgd uit zien, maar geven niet een 'dikke laag nagellak'-look.


SOLD OUT FOREVER
 
Catrice Sold Out Forever

Catrice Sold Out Forever

Catrice Sold Out Forever

Catrice Sold Out Forever

Toen Catrice voor het eerst de Ultimate Nail Lacquers uitbracht, was Sold Out Forever een grote hit. Mintgroen was immers helemaal hot en iedereen was op jacht naar deze kleur, waardoor de naam goed bij de lak paste. De lak was namelijk bijna overal altijd uitverkocht! Toen ik heb eindelijk heb weten te bemachtigen was ik blij, maar toch droeg ik de lak niet vaak. Waarom? Geen idee, waarschijnlijk gewoon uit luiheid, want Sold Out Forever is een prachtige mintgroene lak!


HIP QUEENS WEAR BLUE JEANS

Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans

Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans

Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans

Hip Queens Wear Blue Jeans is een aparte lak: donkerblauw van kleur met een lichtblauwe shimmer, die je nauwelijks terug ziet op de nagellak. Ik ben gék op dit soort kleuren, maar ik had toch een beetje ruzie bij het opbrengen van de nagellak waardoor ik een beetje aan het knoeien was (maar wat wil je ook als je die dag al 6 keer je nagels hebt gelakt om te swatchen), sorry daarvoor! De lak dekt prima, maar met één laagje is hij wat streperig.

Deze Catrice nagellakjes zijn nu nog overal te krijgen met 50% korting. Ze kosten nu €1,25 per stuk, een leuk prijsje dacht ik zo! Als de lakjes eenmaal uitverkocht zijn, zullen ze niet meer terug komen. Als je er een wil, moet je die dus zo snel mogelijk zoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten