zondag 24 juli 2011

Trind Perfect System - De uitslag!


Een paar weken geleden schreef ik over mijn Trind Perfect System, dat ik gewonnen bleek te hebben. Enthousiast dat ik was, schreef ik dat ik twee weken later mijn resultaat aan jullie zou laten zien! Inmiddels zijn we *kuch* alweer zo'n 5 weken later en heb ik een paar mooie foto's in petto voor jullie! Lees snel verder!


Dit zijn mijn lieve verzorgende lakjes, na 5 weken zeer regelmatig gebruik! Zoals jullie kunnen zien is er zeker wel iets gebruikt, maar niet heel veel. Ik heb van de 5 weken, zeker 3,5 week 'gelakt', maar heb ook een aantal dagen overgeslagen. Daarom vond ik het passend om wat later mijn review te doen!

Maak je gereed voor een paar voor- en na-foto's. Alle foto's zijn van mijn linkerhand, tenzij anders is aangegeven! Enjoy!



What do you think of THAT? Ziet er niet verkeerd uit he? Mijn nagelriemen zijn een stuk gezonder en mijn nagelbedden zijn langer. En tja, zeker niet onbelangrijk: mijn tips zijn langer! Ook zijn ze wat witter, maar voor de foto had ik mijn handen gewassen en na het wassen van mijn handen lijken mijn tips altijd wat valer.




De lengte van mijn nagels is niet iets waar jullie je mening op moeten baseren hoor! Ik heb mijn nagels namelijk regelmatig gevijld om ervoor te zorgen dat ze niet zouden gaan splijten. Soms gebeurde dat wel en moest ik mijn nagel weer wat verder terugvijlen. Desalniettemin heb ik een aardig mooi effect behaald, zeker voor mijn doen!



Mijn nagels hebben nóóit zo'n lengte gehad zonder te gaan splijten en laagjes los te laten! Nu kan dat dus wel! Ik moet wel regelmatig mijn nagels bijhouden zodat het splijten niet alsnog voorkomt, maar dat is geen groot probleem. Mijn nagels zien er veel gezonder en verzorger uit! Jippie!


Last-but-not-least wil ik jullie nog even mijn rechterhand laten zien. Impressive, nietwaar? Om heel eerlijk te zijn: mijn rechterhand was er aan het begin van de kuur erger aan toe dan mijn linkerhand die jullie hierboven telkens als vergelijkingsmateriaal hebben gezien. Ik ben echt enorm blij over hoe mijn rechterhand dit nagelsysteem heeft opgepakt! Ik ben echt proud of my nails nu!

En dan een korte, individuele review per product:
Cuticle Remover: Met de cuticle remover zorg je ervoor dat nagelriemen die over je nagel heen groeien, losweken waarna je ze gemakkelijk kunt verwijderen met de bijgeleverde manicure-stokjes. Dit product werkt goed, maar als het in aanraking met de rest van je huid komt, kán het irritaties veroorzaken!
Cuticle Balsam: De cuticle balsam is een fijne nagelriembalsem, die naar mijn mening niet echt 'sterk' genoeg is. Na de manicure heb ik vaak nog Lemony Flutter van Lush gebruikt om mijn nagelriemen soepel te houden, aangezien dit product dat niet genoeg heeft gedaan bij mijn nagels. Als je van jezelf al soepele nagelriemen hebt, heb je niet meer nodig dan dit product je biedt!
Nail Balsam: De nail balsam is mijn all-time favoriet van dit systeem! Dit groene goedje, dat heerlijk ruikt, zorgt ervoor dat je nagels een vochtboost krijgen en er weer heerlijk gezond uitzien! Dit is mijn tweede flesje nail balsam, en heb nog een backup liggen. Ik denk dat dat voldoende zegt?
Nail Repair: Cruciaal in 't perfect system is nog altijd de Nail Repair, die je nagels voedt, sterker maakt en beschermt! Bovendien zorgt dit product voor een mooi glansje op je nagels. Als je dit niet wilt, is er ook een speciale matte variant verkrijgbaar, die je nagels wel verzorgd uit laat zien, maar je niet uit laat zien alsof je nagellak draagt!

Zoals je kunt zien geeft het Perfect System je wel degelijk mooiere nagels! Misschien niet in twee weken, maar als je doorzet en de producten een maandje met wat regelmaat gebruikt ben je gezegend met een stel mooie klauwen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten