zaterdag 23 juli 2011

Tweezerman Pincet


Mooie, goed gevormde wenkbrauwen kunnen een gezicht een hele andere uitstraling geven. Daarom vind ik het voor mezelf ook altijd heel belangrijk dat m'n wenkbrauwen mooi geĆ«pileerd zijn. Dat kan niet zonder een goed pincet. Ik was altijd een beetje sceptisch over een Tweezerman; wat kan nou het verschil zijn tussen een dure pincet van €25 euro en een van ongeveer €10 van Sephora?! Lees verder om te kijken of een Tweezerman echt zo goed is als ze zeggen...


Ik heb altijd een enorm grote wishlist, en een Tweezerman stond daar ook op. Maar tja, dan kom ik weer andere leuke dingen tegen en koop ik die dingen eerst. Tot ik hem voor mijn verjaardag kreeg! Ik heb een blauwe tweezerman, omdat mijn moeder en ik allebei een roze van Sephora hadden, zodat we niet door de war zouden raken.





'Famous for it precision, our award-winning Slant tweezer has perfectly aligned hand-finished tips guaranteed to grab the hair every time. Stainless steel with color finish. See inside for use and care.




'Use and Care: Always tweeze one hair at a time in direction of hair growth. Use SLANT side for general tweezing. Flip tweezer to use the high side of the SLANT edge for precision work. To increase spring tension, gently pull the two halves of the tweezer slightly apart. Once you have increased the tension, you cannot decrease it. Clean tips after each use.




Ik ben echt heel blij met dit pincet, je kan het niet vergelijken met een goedkoper pincet. Een Tweezerman kost €25 en is onder andere te koop bij de Douglas, en natuurlijk luxe parfumerieĆ«n. Ze zijn er in verschillende kleuren en designs, en er zijn ook vaak leuke limited editions!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten