woensdag 20 juli 2011

Shoplog London #3


Ik vertelde jullie laatst, in het Catrice Lucky in Lilac-artikel om precies te zijn, dat het me niet was gelukt om het hele weekend vooruit te schrijven. Dit kwam door het feit dat ik weer eens een lang weekend in London zat! Eigenlijk is het best erg dat dit weer eens mijn derde keer in London dit jaar was, maar ik heb ditmaal zeker niet veel geshopt en al helemaal niet veel van de stad gezien, dus het viel een beetje tegen. Ik heb wel een paar kleine dingetjes geshopt in de stad en op de boot, dus die laat ik jullie vandaag zien!



Urban Decay Preen Shadow Box

Urban Decay Naked Palette

Op de boot stond een rek vol Urban Decay-palettes! Ik kon de verleiding niet weerstaan, en kocht een Preen Shadow Box en het Naked Palette! Het Naked Palette wilde ik sowieso al een tijd hebben, maar die was bij mij in de buurt niet of nauwelijks te krijgen. De Preen Shadow Box zag ik toevallig liggen voor een zacht prijsje, en de kleuren bevielen me zo goed dat ik deze ook maar mee heb genomen! Het Naked Palette kostte omgerekend ongeveer €30, en de Preen Shadow Box heb ik voor €17 weten te bemachtigen.


Bij Boots, mijn favoriete drugstore, hadden ze een heleboel bobbypins liggen! Ik heb laatst een nieuwe hairdo voor mezelf gevonden, en daarvoor zijn bobbypins toch wel essentieel. Aangezien ik dit soort dingen toch altijd kwijt raak (voor het oefenen van de hairdo heb ik maar liefst 3 bobbypins kunnen vinden, van de 25 die ik had), heb ik me een grote voorraad gekocht! 100 Bobbypins kostten omgerekend €1,95! Lekker goedkoop dus!



Als jullie goed op de hoogte van alle nieuwtjes in beautyland zijn, hebben jullie net gehoord dat Aussie terug komt naar Nederland in oktober! Ik wist dit nog niet toen ik in London zat, en heb daar twee verzorgende producten gekocht om uit te proberen! Ik heb het blijkbaar beroemde "3 Minute Miracle Reconstructor"-haarmasker en een "Miracle Hair Insurance"-leave in conditioner gekocht. Ik ben benieuwd of de producten fijn zijn, maar ze ruiken in ieder geval heerlijk! Ik zal ze ergens begin september voor jullie reviewen.
De Aussie producten kostten samen 6,90€, maar dat kwam doordat er een actie was (twee producten voor 6 pond).


Last-but-not-least heb ik een stapel CD's gekocht! Ik hou heel erg van muziek en koop dan ook graag CD's, maar vaak vind ik ze toch erg duur. Ik heb een afspraak met mezelf gemaakt, dat ik nummers eerst download en als ik ze vervolgend blijf luisteren, koop ik de CD. In London zijn CD's altijd erg netjes geprijsd, en zo heb ik afgelopen weekend weer een aantal leuke exemplaren gescoord. Zoals je kunt zien heb ik een erg gevariëerde smaak! Ik hou erg van Adele en Beyoncé, maar ik luister ook zonder problemen Lady Gaga, Katy Perry. Ook vind ik Coldplay en Scouting for Girls fijne artiesten. Toen ik in de winkel was waren een groot aantal CD's wat goedkoper dan normaal, namelijk €11,50 voor twee CD's. Adele 21 was echter de 'normale prijs' (9€) en de CD's van Beyoncé en Scouting For Girls waren €3,50 per stuk.
Van boven naar beneden:
Beyoncé - Dangerously In Love
Scouting for Girls - Everybody Wants To Be On TV
Lady Gaga - The Fame Monster
Coldplay - A Rush Of Blood To The Hear
Coldplay - Viva La Vida or Death And All His Friends
Coldplay - Parachutes
Coldplay - X&Y
Adele - 21
Adele - 19

Deze shoplog was weer heel anders dan mijn voorgaande shoplogs, die voornamelijk fashion-gerelateerd waren. Wat vinden jullie leuker om te zien? Beauty- of Fashion-shoplogs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten