vrijdag 15 juli 2011

Shoplog Maastricht


Vorige week woensdag ben ik, gezellig, met mijn oma in Maastricht gaan sale-shoppen! Shoppen met mijn oma is altijd erg gezellig, dus ik spreek regelmatig met haar af om een dagje door de stad te slenteren en lekker te lunchen! Laatst was dat dus weer het geval, en vandaag laat ik jullie de buit zien! Ik heb niet enorm veel gekocht, maar ik ben wel enorm blij met de spullen die ik heb kunnen bemachtigen, voornamelijk door de geweldige kortingen!




At first, een paar sandaaltjes! Deze aankoop klopt eigenlijk niet qua datum omdat ik ze gisteren pas heb gekocht. Wel heb ik ze in Maastricht gekocht. Het verhaal erachter? Vorige week woensdag was ik aan het twijfelen of ik ze wilde kopen. Toen ben ik uiteindelijk maar naar huis gegaan, maar heb toch spijt gehad dat ik ze niet had gekocht, dus heeft mijn vader me gisteren meegenomen (aangezien hij daar in de buurt moest zijn) en ik heb ze toen gekocht! Deze sandaaltjes zijn van Supertrash, een van mijn favoriete merken!
De sandaaltjes waren van €90 naar €60 (vorige week), maar deze week naar €45 afgeprijst! Daar heb ik ze dus voor gekocht! Kaching!


Ook heb ik een t-shirt gekocht bij Supertrash! Toen ik in de webshop keek, sprong hij ook al in mijn oog, maar ik was hem een beetje vergeten. Toen ik in de winkel was vorige week, keek ik in het rek en zag ik dit shirt plotseling hangen! Het was love-at-first-sight, dus ik besloot hem te kopen! Ik ben enorm blij met dit shirtje! Ik kan hem goed combineren en het shirt heeft een hele fijne kwaliteit!
Het shirtje was afgeprijst van €80 naar €25!


Het item waar ik het meest blij mee ben, is mijn jas! Ik zag deze jas ook in de webshop en ik was meteen verliefd! Ik ben eigenlijk ook speciaal voor deze jas naar Maastricht gegaan! In de webshop was deze trenchcoat afgeprijst van €160 naar €80 bij de Bijenkorf, en €60 in de Supertrash-winkel. Toen ik uiteindelijk in de Supertrash-winkel belande, was de jas verder afgeprijst naar €35! Super-Kaching!

 

Van mijn MAC Semi-Precious producten hebben jullie natuurlijk hier al een review kunnen zien, maar ze horen nou eenmaal gewoon thuis in deze shoplog omdat ik ze vorige week woensdag heb gekocht! De precieze prijzen van de producten hebben jullie ook al in de review kunnen lezen!

Vinden jullie het leuk om ook shoplogs die wat meer gebaseerd zijn op fashion te lezen? Ik ben enorm blij met mijn aankoopjes, maar dat was geloof ik wel al duidelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten