zondag 10 juli 2011

Catrice Papagena Nailpolish-swatches


Een hele poos geleden schreef ik voor jullie over de Papagena collectie. Dit weekend ben ik bij een vriendin die alle lakjes van deze collectie al in haar bezit heeft, en ik heb ze voor jullie mogen swatchen! Vandaag dus een kort artikeltje over de nagellak van de Papagena-collectie, die nu in de winkels ligt!




Dit zijn ze dan allemaal! Van links naar rechts: C01 Enter the Undergrowth - C02 Welcome to the Jungle - C03 Amazonian Gold - C04 Bird of paradise.


Op de bovenstaande foto kun je wederom alle lakjes zien, dit keer in de tegenovergestelde volgorde van de vorige foto. Zoals je kunt zien zijn er twee creamy lakjes, Enter the Undergrowth en Bird of Paradise. De andere lakjes, Welcome to the Jungle en Amazonian gold hebben een shimmer in de kleur! Erg mooi.

Catrice Papagena C01 Enter the Undergrowth

Catrice Papagena C02 Welcome to the Jungle

Catrice Papagena C03 Amazonian Gold

Catrice Papagena C04 Bird of Paradise

Op elke nagel heb ik twee laagjes lak aangebracht. Zoals je kunt zien dekken de kleuren, zelfs de lichte Amazonian Gold, gewoon prima, zoals ik gewend ben van Catrice! Éen laagje is echter zeker niet voldoende, vooral niet bij de shimmery lakjes. De kleuren zijn erg mooi en ik ben dan ook zelf sterk aan het denken om Welcome to the Jungle en Amazonian Gold aan te schaffen!

Deze lakjes, van de Catrice Papagena-collectie, liggen op dit moment in de winkel en ze kosten €2,49 per stuk. Let op: de lakjes zijn allemaal limited edition, dus als je een kleur wilt aanschaffen moet je snel zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten