woensdag 1 juni 2011

London... Again!

Ik ben net twee maanden terug naar London, maar vandaag is het weer zover. Ik vertrek weer! Dit lange hemelvaartweekend zit ik weer overseas in Groot-Brittannië! Even for the record: voor mij is het ook niet normaal dat ik in twee maanden tijd, twee keer op 'vakantie' ga, maar dit kwam toevallig zo uit. Vorige keer ben ik daar met school geweest, en dit keer ga ik met mijn ouders naar London, omdat dit weekend kennissen van ons uit de VS daar zijn! Gezellig!



De rest van dit artikel wilde ik even wijden aan een paar sfeerfoto's van London, die ik de vorige keer heb genomen toen ik daar was.


Buckingham Palace

National Gallery

Tower Bridge

London Eye, gezien vanuit Whitehall
Stiekem was dit het weer! Ik ben zondagavond heel laat terug, en ik heb niet alle artikels kunnen schrijven wegens drukte. Ik hoop dat Laura dit een beetje weet op te vangen, maar zo niet: alvast mijn excuses! Volgende week woensdag is er zéker weer een artikel online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten