zondag 26 juni 2011

H&M Online Shop Ontmaagding

Het is zo ver... Na een lange tijd gewoon gemakkelijk eromheen te zijn gekomen, had ik eergisteren een zwak moment. Ik heb voor het eerst in mijn leven bij de online-shop van H&M besteld! Ik hou normaal niet van bestellen bij H&M, omdat 99,9% van de items ook gewoon in de winkel liggen, en ik praktisch elke dag op 100 meter van de H&M fiets. Dit keer hoort er echter een leuk verhaaltje bij!



Klik op 'meer lezen' voor het achtergrondverhaal!

Een lange, lange tijd geleden, om precies te zijn zo'n 3 weken vanaf de dag dat ik heb besteld, was ik in London, waar ik op een laatste shop-dag niks meer mocht uitgeven van mijn ouders, maar in de H&M een GEWELDIGE broek tegenkwam. 'Ach, die hebben ze ook gewoon in Nederland' was mijn reactie. Nou, niet dus! Toen in terug kwam in het appartement die dag, keek ik meteen in de online-shop maar hij was NERGENS te vinden. Natuurlijk was ik toch wel teleurgesteld omdat ik hem niet had meegenomen. Na een aantal weken de broek in mijn achterhoofd te hebben gehad, ben ik hier toch maar eens de H&M ingelopen en na een lange, lange speurtocht (ik heb zeker drie kwartier in onze niet-al-te-grote H&M rondgelopen), vond ik de broek op de Divided-afdeling! Alleen... ze hadden mijn maat niet. Ik heb normaal gesproken maar 38 nodig in die broek, en ze hadden 34, 36 en 42. 36 Had ik toen nog gepast, maar dat was toch echt nog net wat te krap, dus ik heb de gok niet gewaagd. Toen heb ik een vriendin op pad gestuurd om bij haar in de stad te kijken, maar ook daar was de broek niet te vinden. Ik ben later nog een keer terug gegaan om te kijken of de collectie bijgevuld was, maar ook dit was weer niet het geval.
Balend ging ik naar huis, en keek stiekem of hij bijgevuld was in de online-shop. En wederom was hij er niet. Toen ik later op de avond nog een keer keek, schrok ik me helemaal te pletter: hij was er, IN MIJN MAAT, én IN VOORRAAD! Toen ben ik in een impuls naar beneden gerend waarbij ik bijna de trap af viel, en heb mijn moeder gevraagd of ik mocht bestellen. Zo gezegd, zo gedaan, en nu komt tussen 27 juni en 3 juli mijn broek! YAY!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten