zaterdag 18 juni 2011

Beauty Challenge: Trind Perfect System

 

Toen ik afgelopen week gezellig aan het computeren was, werd er ineens gebeld op de deur. Mijn broertje deed open en schreeuwde dat er iets voor mij was. Huh? Ik had niks besteld, gewonnen en verwachtte ook niks. Wat bleek? Omdat ik een of andere enquête had ingevuld, deed ik mee aan een loting voor een Trind-pakket, en die had ik gewonnen! Da's nou nog eens een leuke verrassing!




Het Trind Perfect System bestaat uit een stappenplan. Dit moet je twee weken lang, elke dag herhalen en vervolgens zullen je nagels en handen er goed uit zien. Tijd voor een Beauty-Challenge, dacht ik zo!
In het Perfect System zitten:
  • twee manicure-stokjes
  • Trind Cuticle Remover
  • Trind Cuticle Balsam
  • Trind Hand Repair
  • Trind Nail Balsam
  • Trind Nail Repair
  • Trind Nail Magic Buffer
Wat je moet doen: Eerst breng je de Cuticle Remover aan. Vervolgens verwijder je de nagelriemen die over je nagel heen zijn gegroeid. Vervolgens gebruik je de Cuticle Balsam en smeer je dat over je nagelriemen, die je vervolgens een beetje terugduwt. Dan gebruik je de Nail Buffer om je nagels glad te maken (alleen de eerste keer, als je dit te vaak doet, is het niet goed voor je nagels!). Hierna gebruik je de Nail Balsam om je nagels te voeden, dan gebruik je de Nail Repair om je nagels te beschermen, en daarna de Hand Repair om ervoor te zorgen dat je zachte handen hebt!

Ik ga nu twee weken elke dag deze manicure doen, en over twee weken zal ik jullie laten zien hoe mijn nagels eruit zien! Maar eerst... Voor-foto's.








Ziet er niet al te best uit he? Ik ben benieuwd hoe ze er over twee weken uit zien!
Hebben jullie het Perfect System al eens geprobeerd? Of losse producten van Trind?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten