maandag 6 juni 2011

Catrice Infinite Matt Foundation


Vandaag zal ik jullie een korte review geven over een van de nieuwe foundations van Catrice: Infinite Matt. Dit product is in het assortiment gekomen toen Catrice deze heeft vernieuw en toen ik hoorde dat ze zulke lichte kleuren ook aan het assortiment zouden toenemen, was ik meteen benieuwd!
Lees snel verder

Catrice Infinite Matt Foundation

Catrice Infinite Matt Foundation
De Catrice Infinite Matt foundation zit in een enorm chique-uitziende, vierkante, mat-glazen flacon met zwarte letters, een matte zwarte dop en een zwart pompje. Op de flacon staat niet meer dan nodig is: de naam van het merk, het product, de kleur en een korte beschrijving van zijn opties. Me likes!

Catrice Infinite Matt Foundation

Catrice Infinite Matt Foundation

Zoals je op de bovenstaande foto goed kunt zien, heeft de foundation een ronde pomp met een klein gaatje. Hoewel dit gaatje best klein is, is een enkele keer pompen genoeg om je hele gezicht met een flinke laag foundation te voorzien. Ik gebruik meestal een half tot 3/4 pompje voor mijn hele gezicht, maar ik hou dan ook niet zo heel erg van een dikke foundationlaag.

Catrice Infinite Matt Foundation

De substantie is aangenaam, en heeft inderdaad een flink lichte kleur. Een aanrader voor de lichtere dames onder ons! De foundation is toch tamelijk dik en dekt goed, maar blendt ook goed in je huid. Op de foto hierboven zie je dat de foundation een beetje smelt op je huid, wat ervoor zorgt dat de foundation er niet te fake uit ziet.

Catrice Infinite Matt Foundation - voor

Catrice Infinite Matt Foundation - na

Catrice Infinite Matt Foundation - voor

Catrice Infinite Matt Foundation - na

De voor en na foto's zie je hierboven! Quite impressive, nietwaar? Zoals je kunt zien dekt de foundation goed op mijn toch wel rode kaken en wangen. Ik krijg een mooi, mat, natuurlijk effect op mijn gezicht. Het enige minpuntje is het feit dat de foundation niet 18 uur blijft zitten, zoals hij belooft, maar voor een budget-foundation vind ik dat geen echt minpunt! Op de foto's heb ik wel een beetje veel aangebracht, dat kun je als je goed kijkt wel zien, maar van een afstandje is dat niet te zien.

De Catrice Infinite Matt foundation kost 5,99 euro en is verkrijgbaar bij alle Catrice verkooppunten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten