woensdag 15 juni 2011

Miss Sporty XX Long Mascara


Soms rommel ik door mijn stash en vind ik ineens weer een product dat ik lange tijd met veel liefde heb gebruikt. Ook dit keer was dat het geval, en ik vond mijn allereerste mascara! Hij is dus wel een beetje oud, maar ik heb heb speciaal voor jullie nog een keertje uit de kast te halen om hem te reviewen, aangezien ik hem altijd fijn vond!

Miss Sporty XXLong Mascara

De XX Long mascara zit in een donkerblauwe, lange, dunne huls met blauwe shimmer. Alle tekst op de huls is zilver, maar de sticker bovenop, die de kleur aangeeft, is zwart. Ik heb de kleur 1 Black zoals je kunt zien. Miss Sporty zegt het volgende over de mascara:
Deze mascara zorgt voor volle en super dikke wimpers. Voor nog vollere en dikkere wimpers breng je de mascara meerdere keren achter elkaar aan. De mascara geeft een perfecte separatie zonder te klonteren. Je wimpers zijn sterker en glanzender.
Belooft veel goeds, of niet? Ik verwachtte er niet veel van, gezien Miss Sporty nou niet bekend staat om de kwalitatief geweldige producten met veel pigment en goede houdbaarheid, maar hé, dat wist ik toen nog niet!

Miss Sporty XXLong Mascara

Miss Sporty XXLong Mascara

Het borsteltje is heel erg lang, maar ook erg dun. Zoals je ziet is deze mascara echt een borsteltje en niet een kammetje, en zitten de haartjes gespiraliseerd om de applicator. Ik vind dit soort borsteltjes altijd heel erg fijn, maar veel mensen vinden zulke borsteltjes wat minder.

Miss Sporty XXLong Mascara - Swatch

Miss Sporty XXLong Mascara - Swatch

Zoals je kunt zien is het effect van deze mascara gewoon prima! Hij klontert wel een klein beetje, maar dat komt doordat hij toch al tamelijk oud is, maar hij separeert mijn wimpers netjes en zorgt goed voor lengte! Ik moet wel zeggen dat mijn wimpers niet echt veel nodig hebben omdat ze al tamelijk wat lengte van zichzelf hebben, maar er zijn ook genoeg mascara's die ervoor zorgen dat mijn wimpers helemaal aan elkaar plakken.
Al met al: Miss Sporty XXLONG Mascara is een prima basis-mascara! Hij separeert en verlengt de wimpers netjes, maar verwacht zeker geen flink volume. Dat geeft deze mascara toch niet.

Miss Sporty XXLong Mascara kost €2,99 en is te koop bij Etos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten