zaterdag 11 juni 2011

Supertrash end-of-season-sale

Als er íets is waar ik gemakkelijk door te pakken ben, is het wel sale, en dan vooral van dingen die normaal niet echt binnen mijn budget liggen.Met mijn schamele 50€ zakgeld-en-kleedgeldcombinatie per maand kan ik me nou eenmaal niet altijd designer-stuff permitteren, behalve als ik er echt voor ga sparen. Nu heeft Supertrash, een van mijn favoriete designermerken, sale, en ik moet zeggen dat het érg verleidelijk is! Kijk vooral even mee naar mijn favo's van de sale-collectie!



Mijn enige probleempje is dat ik net in London flink heb geshopt en een beetje krap bij kas zit, dus ik zal nog eventjes over mijn potentiële aankopen nadenken. Ik moet wel zeggen dat ik mijn Supertrash Chino na twee maanden nog steeds met plezier regelmatig draag (ik ben sommige items snel beu, vandaar!), en ik heb nog geen jas, en een shirtje of armbandje kan nooit kwaad, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten