woensdag 8 juni 2011

NOTD #5: Red Glitters


Vandaag is het tijd voor een Nail Of The Day van een van mijn Barry M lakjes, die ik in Maart in London heb gekocht. Dit is een rode glitter-lak (NP 150), die van zichzelf niet goed genoeg dekt, en die ik dus over een ander lakje (in dit geval een oude van een Limited Edition van Essence -creamylicious-) aangebracht. Excusez-moi voor mijn nagelriemen (ze vallen me nu pas op) en het wat mindere lakken van het onderste laagje, maar ik had wat ruzie met het Essence lakje. Desalniettemin hoop ik dat ik jullie een mooie impressie van de glitters kan geven!

Barry M NP150 Nailpolish

Barry M NP150 Nailpolish

Barry M NP150 Nailpolish

Barry M NP150 Nailpolish

Barry M Nail Paint Lakjes kosten £2.99 per stuk. Ze zijn onder andere hier verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten