vrijdag 10 juni 2011

London Shoplog


Afgelopen weekend ben ik naar London geweest, en aangezien een hoop van mijn kleren flink aan het verslijten was (lees: shirtjes die strak hoorden te zitten die ineens heel wijd werden, gaten in kleding etcetera), had ik een goede reden om helemaal los te gaan in de stad! Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag deel ik mijn aankoopjes uit London met jullie! Het is vooral kleding, en voor de verandering slechts één cosmeticaproduct (normaal is het andersom, hihi!). Kijk snel mee!

Dit zijn mijn accessoire-aankoopjes van de Primark! Een roze veren-ketting (2,50 pond) (ik vind verenoorbellen GEWELDIG, maar heb geen gaatjes. Dan maar zo!), een lichtroze parelarmband-setje, en een wat witter parelarmband-setje (1 pond per setje). Ook heb ik 60 elastiekjes zonder metaal gekocht voor maar liefst 2 pond (dat is ongeveer €2,50!).


Naast de accessoires heb ik twee basic-tanktops gekocht voor 2 pond per stuk. Ik draag dit soort topjes graag onder een vestje, shirtje of hoodie in de winter om het toch wat warmer te houden! Voor twee pond vind je niet snel oké topjes in Nederland, maar deze zijn prima! De blauwe tank-top is van Reiss en zat bij Elle Magazine!


Toen we al twee keer bij de kassa waren geweest (voor mijn broertje, en voor mij), kwamen we ook nog langs het sokken-rek. Hier heb ik ook mijn slag geslagen! Elk paar kostte me 1 pond, wat zo'n 1,20€ is. Ik heb een paar wat hogere grijze sokjes met zwarte 'teen' en een zwart strikje, een grijze maillot met strikjesprint en een paar zwarte over-knee sokken met een patroontje en strikjes bovenin!




Na Primark ben ik ook bij River Island geweest. Ik zie in de webshop meestal de leukste items, maar als ik in een winkel kom valt het me altijd toch wat tegen. Ik besloot me desondanks toch wat te passen, en het zag er toch leuk uit! Ik koos een peachy denim short van 25 pond en een witte tanktop met een schattige print voorop, en een strikje achterop voor 17 pond.!





Ik heb jullie een tijdje geleden al mijn Abercrombie&Fitch bestelling laten zien. Dit pakketje zou aankomen bij vrienden in Amerika, die ook nar London waren gekomen en die de spullen dus voor mij mee hebben genomen! Ik heb een hoodie en drie tanktops besteld, en ze zijn in real nog leuker dan ik had gedacht! I love them!



En last-but-zeker-not-least: ik wilde al een tijdje een lekker parfum hebben, dat écht bij mij paste en een soort signature-scent zou worden. Eerst was ik dól op Dior Pure Poison en spoot deze dan ook altijd op als ik in een parfumerie kwam, maar ik vond het toch niet helemaal een zomergeurtje, en besloot verder te zoeken. Met succes! Ik heb Miss Dior Chérie eau de parfum gekocht! De top- en hartnoten zijn iets zomerser, maar zeker niet fris want daar hou ik niet van. De basis is echter heel warm maar toch goed draagbaar! I love it! Hier komt zéker een artikel over, hoewel ik het lastig vind om een parfum goed te beschrijven.

Hoewel ik enorm blij ben met alles dat ik heb gekocht, heb ik toch spijt dat ik een shortje niet heb gekocht. Ik was namelijk in een enorme H&M op Regent Street en daar hadden ze een enorm leuk, zwart shortje met een strik. Dat shortje had een enórm lekkere stof en zat echt enorm mooi, maar ik vind hem hier niet in de webshop... Zonde!

Shoppen jullie af en toe ook zoveel in een ander land? Of vinden jullie het leuker om dicht bij huis te shoppen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten