zondag 3 april 2011

MAC Studio Fix Mascara

Ik ben weer terug uit London! Eigenlijk zou ik vandaag een shoplog online zetten van London, maar ik heb een klein probleempje, aangezien mijn camera donderdag is gesneuveld en ik moet wachten tot de batterij van m'n andere camera vol is. Die camera laadt redelijk traag, dus ik kan morgen pas foto's maken en komende week komt dan de update online. I'm sorry for that! In plaats daarvan ga ik vandaag een mascara voor jullie reviewen!


Vandaag review ik de Studio Fix Mascara van MAC voor jullie. Een hele poos geleden was ik op zoek naar een nieuwe mascara en wilde er wel eens een uitproberen van MAC. Dat zou dan mijn eerste 'duurdere' mascara worden, aangezien ik daarvoor alleen maar budget-mascara's van merken als Catrice en Essence had geprobeerd. Ik ging naar MAC en vroeg welke mascara de make-up artist mij zou aanraden. Dit was toen de nieuwste mascara en hij zou erg goed zijn.



Klik op "Meer Lezen" voor de rest van de review en de foto's!



De verpakking van de mascara is simpel en stijlvol, zoals altijd bij MAC. Het doosje is gemaakt van mat zwart karton en is zo'n 10 centimeter lang. Op het doosje staat in witte letters de naam van het merk, de naam van het product, en het gewicht vermeld. Op de achter- of onderkant van het doosje vind je de lijst met ingrediënten.



Op één van de uiteindes van het doosje staat vermeld welke kleur dit product heeft. Mijn mascara heb ik gekocht in de kleur 'Black Fix', een simpele zwarte kleur. Aan de uiteindes van de verpakking kun je het kartonnetje open maken waardoor je de mascara uit zijn verpakking kunt halen.



Zoals je op deze foto kunt zien is er geen zinloos verpakkingsmateriaal gebruikt. De mascara is op een paar millimeter na net zo groot als de verpakking. Hierdoor zit de mascara in het doosje redelijk stevig ingepakt en zal hij niet veel kunnen draaien of schuiven. Onder op de huls van de mascara staat weer het logo van MAC en de productnaam aangegeven.


 

De dop van de mascara is ongeveer 3,5 centimeter lang, waardoor je precies genoeg grip hebt. De huls, en dus ook de dop, is cilindervormig, zonder al te veel veel poespas.



Zoals je kunt zien heeft deze mascara geen borsteltje, maar een kammetje waarmee je de mascara aanbrengt. Ik was voor deze mascara een borstel-mascara gewend, waardoor het wel even oefenen was voordat ik deze manier van applicatie weer onder de knie had. Je ziet de mascara zelf wel een klein beetje klonteren op het kammetje, maar dat komt waarschijnlijk omdat de mascara bij het maken van de foto's niet meer helemaal nieuw was.

Ik denk dat ik nu wel genoeg heb verteld over de mascara, dus het wordt tijd voor de voor- en na foto's.

MAC Studio Fix Mascara - Before Application

MAC Studio Fix Mascara -After Application


MAC Studio Fix Mascara -After Application
MAC Studio Fix Mascara -After Application
MAC Studio Fix Mascara -After Application
MAC Studio Fix Mascara -After Application
Zoals ik al bij de bijschriften heb geschreven, is de eerste foto genomen zonder de mascara en zijn de rest van de foto's genomen nadat mascara is aangebracht. Ik heb een aantal keren foto's gemaakt van een look, waardoor ik nu een aantal verschillende foto's had waar ik de mascara op droeg, en zodat jullie nu goed kunnen zien hoe consequent de mascara werkt. Zoals je ziet blijven mijn wimpers in de meeste gevallen mooi gesepareerd maar af en toe, als ik teveel mascara aanbreng, zie je dat de wimpers toch wat aan elkaar gaan plakken, daar moet je dus rekening mee houden. Deze mascara zorgt niet voor extreem volume of extreme lengte, maar dat belooft hij ook niet. Deze mascara belooft je wimpers te definiëren zonder een onnatuurlijk effect te geven. Daarom vind ik dat deze mascara zijn werk goed doet!
Ik weet alleen niet of ik de mascara snel weer zou kopen, maar dat komt vooral omdat ik ook benieuwd ben naar de andere mascara's van MAC. Als die niet zo goed werken, zal ik deze mascara wel opnieuw kopen.

MAC Studio Fix Mascara is verkrijgbaar bij alle MAC verkooppunten en kost €15.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten