zondag 17 april 2011

NOTD #2: Catrice 210 "Just Married"

Het is vandaag tijd voor een artikel over een van de bekendste lakjes van Catrice: Just Married. Deze lak heb ik zelf een hele poos geleden gekocht, nadat iedereen er zo lovend over sprak. Toen ik hem eenmaal in huis had en begon te lakken, was ik toch een beetje teleurgesteld. De lak dekte niet goed (na 4 laagjes, op mijn swatches!), droogde langzaam en ik kon m'n nagel niet egaal lakken.
Catrice 210 "Just Married"

 Klik op "Meer Lezen" voor de onverwachte afloop van het verhaal!

Tja, de kleur is, zoals je op de swatch hieronder tamelijk goed kan zien, gewoon heel mooi. Zachtroze, met een klein shimmertje erin. Toch begon in me te ergeren aan de lak en na twee keer gebruiken is hij achterin mijn kast beland, om niet meer gebruikt te worden.

Catrice 210 "Just Married"
En toen... Toen kwam een vriendin langs (zij schrijft de van-alles-en-nogwat blog werockfashion), die ook dol is op nagellak. Ik vertelde haar dat ik deze lak maar niks vond, en toen vertelde zij dat ze de kleur mooi vond en met zowel alle lakjes overweg kon. Ik heb haar de lak dus gegeven, omdat ik hem niet meer gebruikte.
Na een paar dagen kreeg ik een mail waarin ze een foto van de NOTD met deze kleur had gemaakt, en ik was daadwerkelijk stomverbaasd toen ik zag hoe goed ze ermee overweg kon!

Catrice 210 "Just Married"
En zo zie je maar weer: eind goed, al goed. Ik ben van een nagellak waar ik niet mee overweg kon af, ik heb jullie een slechte kant kunnen vertellen en laten zien, maar ik heb ook een vriendin blijgemaakt, en bovendien heb ik jullie toch nog een positieve kant en een enorm mooie swatch laten zien van deze lak!

Just Married kost €2,49 en is te koop bij alle Catrice verkooppunten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten