zondag 10 april 2011

Shoplog: London, Maastricht etc.

Aangezien mijn geweldige compact-camera in London overleden is, en ik een tijdje heb moeten wachten voordat alles uit de was was, heeft het even geduurd, maar vandaag is het zover: De shoplog van London (en nu eigenlijk meteen ook al Maastricht, aangezien ik daar zaterdag ben gaan winkelen).


Ik wil jullie wel even waarschuwen voor de foto's, want ik ben er zelf niet echt blij mee. Het licht was bar slecht en mijn camera heeft naderhand alle foto's op de een of de andere manier nog verkleurd, waardoor alle kleuren er heel raar uit zijn gaan zien, maar het gaat om het idee denk ik maar.

Klik op "Meer Lezen" voor alle foto's!



LONDON
Abercrombie&Fitch
Abercrombie&Fitch - hoodie
Oasis - jurkje
MAC - Studio Moisture Tint (light) & 187 Brush

Barry M - 311 Crackle Polish & 150 Red Glitter
St. Ives - Apricot Scrub Dry/Sensitive Skin
LUSH - Honey I Washed The Kids (HIWTK)


GEWONNEN

Golden Rose - Chrystal Color 03 // " - Scale Effect 06 // Nfu Oh 047

 MAASTRICHT

Supertrash

Supertrash Chino - €85
Avanti
Avanti  Galajurk - €80
The BodyShop - Rainforest Moisture Conditioner // Bath Sponge // EarthLovers Cucumber&Mint Shower Gel €10.


Ik heb bij de spullen uit London geen prijs gezet omdat die kleding en cosmetica hier moeilijk te vinden is of net wat goedkoper is. Als jullie persé een prijs ergens van willen weten, moeten jullie het maar even vragen, dan zoek ik het voor jullie op.
Ik ben erg blij met mijn aankoopjes. Ik heb een aantal spullen natuurlijk al gebruikt, zoals de spullen van MAC, maar sommige spullen ook nog niet. Als jullie een review ergens van willen dan moeten jullie dat even aangeven: dan kan ik even iets gerichter reviewen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten