donderdag 21 april 2011

Sanex Zero%, voor Zero €

Vorige week vertelde ik jullie al over de Zero%-campagne waarmee je mensen in Gambia van schoon water kon voorzien door een fles aan te schaffen. Nu heeft Sanex nog een extra actie morgen:
Gratis Duurzaam Douchen met Sanex Zero%.


Morgen, vrijdag 22 april 2011, is het Earth Day. Jij kunt hier je steentje makkelijk aan bijdragen: douche duurzaam met Sanex Zero%. Om het nog gemakkelijker te maken, krijg je op Earth Day, Sanex Zero% voor Zero €. Helemaal gratis dus!. Sanex steuns Earth Day om te zorgen dat er zowel op je huid als in het milieu minder chemische ingrediënten terecht komen. Gezond voor je huid, en beter voor het mileu.

Klik op "Meer Lezen" voor onder andere de actievoorwaarden.
Ook kun je duurzamer douchen, door wat korter en minder heet te douchen. Dat bespaart ook meteen water en energie! De actievoorwaarden van Sanex Zero% voor Zero € zijn te vinden op:
www.sanexzero.nl/zerovoorzero

Ook bij deze actie, zorg je ervoor dat één persoon in Gambia, 1 maand schoon water heeft. Hier heb ik laatst al over geschreven, dus ik denk dat het niet echt noodzakelijk is dit te herhalen.
Gaan jullie een fles aanschaffen? Ik zeker wel. Ik ben namelijk toch wel erg benieuwd geworden naar deze douchegel, en aangezien het beter is voor je huid en het milieu, is het de aanschaf wel waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten