woensdag 30 maart 2011

Challenge No. 1: Tanning Challenge!


Als er iemand op deze wereld rondloopt, die niet bruin wordt, ben ik het wel. Vorig jaar heb ik een zon-vakantie gehad. Ik zat namelijk 3 weken lang aan de westkust van de Verenigde Staten, in gemiddeld zo'n 35 graden. Toen heb ik een hééééél licht kleurtje gekregen, niet meer dan mensen die snel bruinen na een uurtje in Nederland bakken krijgen. Ik heb er stiekem genoeg van, dus ga ik met mezelf de eerste challenge aan. 

Klik op "Meer Lezen" voor mijn plan van aanpak, beginfoto's en de producten die ik ga gebruiken!
Het klinkt voor velen misschien erg raar, maar ik ga niet de zon in. Mijn huid kan dat namelijk niet aan: ik verbrand erg snel. Ook raak ik snel 'oververhit' in de zomer, en dan krijg ik enorm veel hoofdpijn. Dat ga ik mezelf dus besparen, maar in plaats daar van ga ik zelfbruiner gebruiken! En niet zomaar zelfbruiner, maar de goedkoopste zelfbruiner die ik heb kunnen vinden!

 

Nee, het is niet altijd de meest cheap-ass zelfbruiner die je zult vinden, maar ik heb geloof ik flink geluk gehad! Ik heb deze zelfbruiners voor het geweldige bedrag van €1 (da's zelfs goedkoper dan kruidvat eigen merk zelfbruiner!) in de sale-bakken van het kruidvat gevonden! Ze zitten nog helemaal vol, de tube is niet gebruikt. Het enige detailtje waardoor ze misschien in de sale-bakken terecht zijn gekomen is een deukje in de fles.

En dan is het nu tijd voor de meest ongelukkig genomen voor-foto's ever: 
 

Ik zal mijn romp/armen/benen telkens op deze manier fotograferen, zodat jullie een goed beeld van het bruiningsproces zullen krijgen. Stiekem kan ik jullie verklappen dat ik niet elke dag zal smeren, omdat de bruiners enorm fijn werken! Na afloop, dat zal nog een week of 2 à 3 duren, krijgen jullie nog één keer de voor- en na-foto's te zien en zal ik een uitgebreid artikel schrijven over de zelfbruiners!

Gebruiken jullie wel eens zelfbruiners? Welke gebruiken jullie dan, en hoe vaak gebruik je die? Ben je er tevreden mee? Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten