donderdag 24 maart 2011

Mijn nieuwe aanwinst: Mi Moneda!


Vandaag ga ik jullie wat vertellen over mijn nieuwe ketting! Ik heb deze ketting vorig jaar op een forum gezien, en sindsdien kon ik aan geen ander sieraad meer denken, en uiteindelijk heb ik de ketting cadeau gekregen van mijn opa en oma, alvast voor mijn zestiende verjaardag (die pas in mei is, hihi).

Klik op "Meer Lezen" voor de rest van dit artikel en voor foto's van de ketting!




Na het uitpakken van het cadeautje dat je op de eerste foto ziet, komt er een redelijk simpel vierkant doosje van de juwelier waar we de ketting hebben gekocht tevoorschijn. Een deel van dit doosje kun je eruit trekken, waardoor je het bovenstaande beeld krijgt.


In dat doosje zit een zakje van het merk van de ketting: Mi Moneda. In dat zakje zit dus de ketting. Het zakje is van een of ander raar materiaal. Ik weet niet precies wat het is, maar het voelt erg grappig aan!


 Dit is dan mijn ketting, of in ieder geval de basis van mijn ketting. Ik heb gekozen voor een zilveren pendant, de hanger dus, met een rosé-gouden munt. Mijn ketting zelf is ook zilver. Alle 'onderdelen' van de ketting bestaan in verschillende kleuren. Roségoud, Goud en Zilver. Ik heb als 'basis' voor zilver gekozen, omdat dat terug komt in mijn zonnebril (en aangezien ik die de komende jaren niet van plan ben te vervangen heb ik daar maar voor gekozen), en vanwege het feit dat je zilver met zowel roségoud als 'gewoon' goud goed kunt combineren.


Op de twee bovenstaande foto's zijn de munt en de hanger wat beter te zien. Ik heb gekozen voor de Hamsa/Da Vinci munt, die staat voor bescherming, in, zoals ik al eerder zei, roségoud. De kleur is echt ongelofelijk mooi en ik ben blij dat ik deze kleur heb gekozen! Het enige nadeel dat ik heb gehoord is dat roségoud redelijk snel slijt en verkleurt, maar dat neem ik voor lief. De munten zijn namelijk niet zo heel erg duur.


Op deze afbeelding zijn de voor- en achterkant van de munt te zien, en is de vorm van de pendant ook erg duidelijk. Zoals je ziet kun je de munt dus aan beide kanten dragen. Ik kies toch liever voor de Hamsa-kant, omdat ik die wat mooier vind dan de DaVinci.


De zoveelste foto van de Hamsa. Zoals je ziet is deze kant enorm mooi afgewerkt! Ik ben blij dat ik deze munt als eerst heb gekozen, omdat hij toch wel apart is!


Dit is de achterkant van de ketting als de munt erin zit. Zoals je ziet is de DaVinci niet helemaal te zien, maar is een stukje ervan wel zichtbaar. Ik heb trouwens gekozen voor zowel een large munt als large pendant. Ze hadden namelijk geen medium pendants meer, maar die ga ik voor mijn verjaardag vragen, samen met een andere mooie munt!


We sluiten af met twee foto's als ik de ketting om heb. Isn't it pwetty? Ik ben enorm blij dat ik deze ketting heb gekregen, en draag hem sinds ik hem heb, vandaag precies twee weken geleden, elke dag. Ik hoop dat ik binnenkort misschien een of twee andere munten heb om wat af te wisselen, maar ik ben zeker niet ontevreden over wat ik nu heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten