dinsdag 8 maart 2011

Catrice Multi Colour Compact Powder

Vandaag ga ik jullie een korte review geven over de Catrice Multi Colour 'compact powder'. Dit is een gebakken poeder om je foundation mee af te werken en je gezicht mee te matteren. De poeder is te krijgen in twee varianten: 010 Rose Beige en 020 Sand Beige. Gezien het feit dat ik al iets had om mijn foundation mee af te poederen, en ik geen bronzer had, heb ik besloten om met mijn lichte huid toch voor 020 Sand Beige te gaan, om deze als bronzer te kunnen gebruiken!

 


Zoals je ziet bestaat de poeder uit verschillende kleuren, die je mengt als je met je kwast over het product gaat. Het is dus niet zo dat je allerlei vlekken op je gezicht krijgt (en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk). In het doosje ziet het poeder er toch wel vrolijk, vooral vergeleken met andere 'saaie' poeders, uit. Stiekem is dat ook een van de redenen waarom ik dit poeder uit het schap heb gevist, en niet zomaar een willekeurig ander product! 



Isn't it pwetty? De verschillende kleuren maken het geheel toch wat aparter dan een normaal poeder. Het product zit in een zilver doosje met een glazen klik-deksel. De verpakking ziet er best strak en stijlvol uit, maar op het zilver kunnen vingerafdrukken komen (maar hé, voor zo'n prijs is dat toch geen probleem?).


En als afsluiter, zoals altijd, een swatch van het product. Zoals je ziet is de kleur wel zichtbaar, maar zeker niet superfel en overdone, dus het is prima te gebruiken bij mijn lichte huid Ook zie je dat het poeder totaal mat is, zoals de bedoeling is voor het product (matteren van je huid). Daardoor is het gemakkelijk om te shapen met de compact powder.

Het Catrice Multi Colour Compact Powder kost €4,49 en is te koop bij alle filialen van Het Kruidvat en de Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten