zaterdag 5 maart 2011

Catrice Nagellak 'uit het assortiment...'

Ik heb... goed nieuws en slecht nieuws. Catrice gaat een aantal nagellakjes (maar ook andere producten) uit het assortiment halen. Jammer genoeg behoort daar mijn all-time favorite "Big Spender Wanted" bij, en zal die binnenkort dus niet meer te verkrijgen zijn. Het goede nieuws is dat deze nagellak op dit moment 50% korting heeft, en dus maar €1,25 kort per flesje! Ik ga dus nog twee backups halen van Big Spender Wanted. Ook worden deze nagellakjes vervangen door een aantal nieuwe kleuren, dus dat is ook wel positief.


In deze post ga ik jullie even kort vertellen welke lakjes er uit het assortiment verdwijnen, en laat ik jullie -voor zover ik de lakjes in mijn bezit heb- swatches ervan zien, zodat je eventueel nog snel even een kleur die je mooi vindt kunt halen -met 50% korting- !

Klik verder voor de swatches en de productnamen!


Met Swatches:
010 Don’t Feed The Birds







110 Poison Me, Poison You



150 Big Spender Wanted!






180 Hot or Not






230 Clay-ton My Hero




Zonder Swatches:
040 Princess For A Day
080 Let’s Talk About Berrie!
090 The Devil Wears Red
100 Wine-tastic
270 It Blue My Minde
310 I See Trough You

De nagellak die uit het assortiment gaat kost nu €1,25 per stuk. Als ze uitverkocht zijn komen ze ook niet meer binnen, dus op is op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten