zondag 27 maart 2011

Naar London met school!

Stiekem wist ik het al hééél lang. Zeker een maand of 3: Ik ga naar London met school! Ik ben helemaal gek op London, dus ik ben enorm blij dat ik ben ingeloot. Er waren namelijk meer dan drie keer zoveel inschrijvingen als dat er plaats was, dus ik heb echt geluk gehad. Nog een portie geluk: al mijn vriendinnen gaan mee! En nog meer geluk: iedereen die ik echt niet mag, gaat niet mee! En nóg meer geluk: al mijn favo docenten gaan mee. Kan je nog meer geluk hebben? I don't think so.


Ik vertrek maandagochtend al heel vroeg (om 6 uur!!) en ik kom vrijdagavond zo rond 10 uur weer terug.

Klik op "Meer Lezen" voor de rest van het verhaaltje.
Ik moet wel zeggen... Ik heb een beetje tegenstrijdige gevoelens. Aan de ene kant heb ik heel veel zin in London, mede door de mensen die meegaan, maar aan de andere kant ben ik bang voor heimwee. Misschien krijg ik dat ook helemaal niet hoor, want ik spreek de taal en ken de stad. Dat is voor mij al een hele opluchting! Het andere positieve aan London is dat wij als enige reis gratis WiFi in het hotel hebben, dus ik kan wel altijd mailen en internetten. Mijn iPod gaat namelijk gewoon mee naar London, dus ik kan eventueel ergens volgende week wel nog een kleine update plaatsen op Bellissima. Ook kan ik gewoon alle comments in de gaten houden, en ik zal de winactie uitslag ook bekend maken in London, als we 20 bloglovin' followers hebben.


Al met al. YAY, ik heb er zin in! Volgens de mensen uit de groep van vorig jaar, krijg je enorm veel vrije tijd. Dat gaat dus betekenen: shoppeeeh! Ik neem mijn camera mee, dus als jullie willen kan ik jullie een foto-verslag geven achteraf. Natuurlijk krijgen jullie ook een shoplog te zien, en misschien ga ik wat streetstyle fashion fotograferen als ik het tegen kom!

Anyway, hebben jullie nog tips voor shop-adresjes in London? Ik wil sowieso even Abercrombie&Fitch binnen, en ik wil ook even kijken bij River Island, Topshop, New Look, FCUK, Primark, MAC, Illamasqua, BobbiBrown, Barry M (in de drogist) en Lush. Hebben jullie nog andere must-see's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten