donderdag 24 februari 2011

Mijn bol.com bestelling!

Het leven is zoals het is, en zo ook school. Ik zit nu in 4 Gymnasium en dat betekent dat ik in 3 jaar 12 Nederlandse boeken voor mijn literatuurlijst moet gaan lezen. Over ongeveer 2 maandjes, op 17 april geloof ik, moet ik een presentatie geven over het eerste boek van mijn lijst, en ik heb gekozen voor het boek Hersenschimmen van J. Bernlef. Mijn Nederlands-leraar raadde mij aan de boeken die ik wilde lezen voor mijn lijst, aan te schaffen (dan ben je niet afhankelijk van een bibliotheek of andere personen, kun je lekker op je gemak lezen en kun je het boek altijd nog eens pakken), dus heb ik een bestelling geplaatst bij Bol.com!

Ik heb de volgende aankoopjes gedaan:

Boeken:
1. Hersenschimmen - J. Bernlef
2. Tirza - Arnon Grunberg
3. De Ontdekking van de Hemel - Harry Mulisch
4. De Passievrucht - Karel Glastra van Loon

Films:
5. Dear John
6. The Notebook
7. Lovely Bones
8. What Happens in Vegas

Als jullie willen, kan ik eventueel boek- en filmrecensies voor jullie schrijven? Ik denk dat dat voor boeken voor mij erg handig is, want dan blijft het verhaal wat beter hangen en heb ik meteen een soort samenvatting. Vinden jullie dat leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten